Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2008 11:25 - Дзифт
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1501 Коментари: 2 Гласове:
1



Приятели,

Ето ме отново. Хахаха, финтирах ли ви. Два постинга днес, след затишие от близо месец. :)
Такаа...  аз по принцип много много на кино не ходя. Туук там си тегля някое филмче и си го гледам в нас.
Снощи обаче, си излизам с една мацка и чудейки се къде да отидем, решихме да гледаме някой филм.
Тя каза, че много и се гледа Дзифт и аз веднага се съгласих. Нямах идея за какво иде реч и какъв е този филм. Оказа се, че е български. Не мислех, че ще гледам подобен на "Светът е голям и спасение дебне отвсякъде" български филм, но ето, че снощи се случи. "Дзифт" се оказа също толкова добър. Дори се накефих на този филм. Филмът ме върна назад във времето. Имаше страхотен сюжет и цялата тъжна човешка история беше преплетена с бъзици и комични сцени.
Честно да си призная, толкова се потопих във филма, че за момент забравих дори и за мацката до мен. Дано после да съм се реванширал. :)

Тъй де, ако се чудите какво да гледате, отивайте на Дзифт и няма да съжалявате.

Аз пък тепърва ще изкупувам моите си грехове. ;)

Поздрав най-сърдечен,
Бо.


Тагове:   Дзифт,


Гласувай:
1



1. lelya - Синът ми ходи със съученици, което е ...
21.10.2008 11:41
Синът ми ходи със съученици, което е много показателно, тъй като днешните тийнейджъри не си падат по БГ кино. Беше очарован.
цитирай
2. drblondy - :)
21.10.2008 14:14
Е време беше...буреняса блого вече !!! Радвам се ,че пак си тук !
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!