Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2008 13:38 - Готино е да помагаме на по-неопитните
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2814 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 04.04.2008 14:09


Здравейте приятели,

Наскоро попаднах на един много приятен сайт. Искам тук да споделя добрите си впечатления за него. Става въпрос за сайт за проблемите на разни тийнове.
Там открих страхотна рубрика. Кръстили са я доктор Тийн. Там хлапетата задават въпроси, а доктора им отговаря. Много полезно според мен. Имат и готин форум, където пък сами се питат и си отговарят.
Реших да тествам услугата др.Тийн. Повлиян от следните две статии в сайта:
- тази - в тази статия някакъв младеж споделя за първото си бръснене на онова специално място и как му е било неприятно след афтър шейфа. Много е забавно!
- и тази - тук се казва за първите интимни моменти на млада девойка.. .моменти, в които тя преоткрива себе си. Девойката си доставя удоволствие с плюшено куче и с дистанционно от телевизор.

Като прочетох тези статии, не можах да не попитам следното:

1. Писах от името на 12 годишен младеж от малко градче:
"Здравей докторе,
Нямам идея как да започна това мое писмо. Ще започна с това, че много отдавна чета вестника ви, който правите в интернет. Ние тук имаме клуб и всеки ден отделям по един час да чета из него. Харесвам и твоята рубрика. Винаги съм искал да те питам ти от каква народност си, защото Тийн не е българска фамилия. Нашите ми казват, че за да е българска фамилия трябвало да завършва на ов, ев. Както и да е.
Ето и моя проблем. Прочетох за това как да се бръснем там където не трябва. Стана ми интересно. Аз съм будно младо момче и пробвам с интерес всякакви новости. Разпитах всички тук в селото дали са го правили, ама те ми се смееха. Реших аз да съм пионер в нашето село. Мислех дори ако се получи да образовам и останалите. Ние тук сме дейни. Имаме читалище и се събираме всеки четвъртък на културна вечер, в която обсъждаме интересни новости. Миналия четвъртък говорихме за цветната телевизия.
След културната вечер всичко става дискотека. След дискотеката пощипваме момите.
Та за бръсненето. Реших както казвам да се пробвам. Но момчето, което разказваше каза, че първия път не било приятно. Затова аз реших първия път да обръсна не себе си, а някой друг. За целта издебнах наще да ги няма и отидох в двора и от него в обора. Набелязах си пръча. Бях взел новия жилет на тате. Завързах пръча за една ограда да не мърда. Вързах му краката и го обръснах. Отначало му беше неприятно, ама после явно свикна. Мисля, че го порязох на две места, но дано му мине.
Проблема ми е следния. Какво да кажа на наще, ако днес като се приберат видят пръча обръснат там???
Моля за спешен отговор!"

2. Писах от името на 14  годишна девойка пак от малко градче:
"chetoh texta vi za distancionnoto. Snoshti reshih da probvam. Pribrah se ot daskalo vecherta kam 7 shtoto sam vtora smqna. Vecherqta beshe gotova i hapnah. Poneje imame televizor samo v hola, az svih distanconnoto i si otidoh v moita staq. Parviq mi problem e 4e televizora ni e samsung i distancionooto e malko po shiroko. Vazmojno li e da sam skasala neshto tam, zashtoto teche kruv?
Inache mi beshe priqtno de. Zaspah kato kapana. Na sutrinta bashta mi nameri distancionoto v staqta i me pita zashto e oligaveno. Az izbqgah ot staqta zashtoto ne znaeh kakvo da mu kaja. Dovechera ako me pita kakvo da mu otvurna?
Osven tva vazmojno li e da sam zabremenqla. Az govorih s dve priqtelki i te mi kazaha ako imam samnenie da vzema postenor. Az vzeh 4 hapcheta i sega mi se vie svqt? To kato ti se vie svqt si bremenna nali?
Ako resha da zapazq bebeto, distancionnoto li shte e bashtata ili vashiqt site?
Otgovorete barzo che ne znam kakvo da pravq?"

Ами това е. Коментирайте ако ви е харесало!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veselushka - Хахахах
04.04.2008 13:42
Щях да колабирам от смях. Хехехе. Тука колегите сигурно са ме помислили за луда, че си се хиля така сама...
цитирай
2. анонимен - hehe
04.04.2008 13:52
kak gi izmislqsh vse takiva :-D

aide chakame otgovora ot doktora
цитирай
3. krotalka - хахаха
04.04.2008 13:54
смея се и се радвам на "умната" младеж, която расте, иска ми се да извикам, като шопа "такова животно нема", хич не е за смях - направо за плач си е!
цитирай
4. dexter - ето го и отговора
04.04.2008 15:35
Доктора ми отговори ето така: http://www.teenproblem.net/dr.teen/p/5440.html
цитирай
5. veselushka - хехе
04.04.2008 15:43
Страшен е доктора :D Aма да го обясни той на местните патриархални структури хехех
цитирай
6. soho - Лелеле, луд си човече. . . . :))))))
05.04.2008 13:15
Лелеле, луд си човече.... :))))))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!