Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2009 21:35 - Назад в спомените – писмо да Дядо Мраз
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2240 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравейте Приятели,

 

Наскоро се рових из разни мои стари вещи и попаднах на едно писмо, което явно съм писал до Дядо Мраз, когато съм бил на седем годинки. Ето какво съм поискал от белобрадия (замаскирал съм някои моменти умишлено и ще вкарам някои коментари):

 

“Здравей Дядо Мразе,

 

Пише ти Бо******чо от град ***** (б.а. не е София). Аз съм на седем годинки и тази година много слушках, но ти най-вероятно знаеш това.

Дядо, както знаеш, аз винаги съм мечтал да бъда тъпанар. Моля, нека получа за новата 1975 година барабaнче. Обещавам да дам всичко от себе си и да стана най-големия тъпанар и всеки ден очаровам останалите с уменията си.

 

Благодаря ти предварително!

Бо.”

 

Явно съм предал писмото на мама и тя се е постарала то да стигне до получателя си. На нова година през тази година получих чисто ново корекомско барабанче.

Разбрира се по стара българска традиция още на първия месец барабанчето ми беше омръзнало и аз го захвърлих. Странно е, че това не ми попречи да сбъдна детската си мечта. Всеки с късмета си!

 

Успешна година,

Бо.



Тагове:   дядо,   назад,   писмо,   мраз,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drblondy - Е, че кой може да устиска на барабанче!
05.01.2009 21:39
Месец - месец. Важното е, че си думкал! :)
цитирай
2. dexter - дам,
05.01.2009 21:51
истината я е че спрях, защото го изкъртих от думкане... на следващата нова година ми подариха Хилти!
цитирай
3. анонимен - Merityyy
08.02.2009 22:09
:D :D :D :D
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!