Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2007 22:51 - ХаУса в мен и символиката около мен
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2180 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2007 10:31


Тук не съм пускал нищо от доста време... то не, че ми се и отдава, но реших да драсна някой друг ред. :)
Кой знае - след време писанките ми може да бъдат оценени... надявам се да не е посмъртно... или поне ако е така... то да не е тези дни, месеци, години :)

Идея си нямам за какво да пиша сега. Тези дни съм объркан. Студено ми е. Незнам какво се случва или знам, но пък незнам защо се случва точно така и точно сега.  Има известно напрежение около мен и се надявам скоро нещата да си влязат в  ресли или пък не се надявам... може и да ми харесва така.

Мисля си сега за нея. Защо така направих с нея? Мина вече около месец от тогава... тя беше нещо, за което успях да се преборя... със себе си.. и точно когато всичко стана розово, аз върнах и двама ни на земята. Дано да ми прости. Не беше лесно решение, но пък сега месец след това виждам, че може би било е правилно... дано и Ти да си добре вече. :) Стига за това...

Тук прекъсвам за минутки... пускам си хаус и лягам за една серия лицеви опори. Ако  сесията изтече (дано няма такава опция) и това се загуби ... сори... :)////// Е всичко изглежда нормално.Дразня се.... виста - кой по дяволите и защо е разбъркал шибаната фонетика??? Не ми се рови по форуми да разбера как да си върна фонетиката от хр .. ако някой знае да коментира този пост с отговора :))

Новите хора - харесват ми... последните седмици.. има нови хора около мен и с мен... готино ми е с тях. Хубаво ми е, че е различно. Забавни са и готини. Те хапват, скачат по вежди, обичат нестандартните и назадничави  неща :))), ядат китайско, пишат стихове, учат чудновати науки, хлопат по вратите на препускащи трамваи, нови са, рисуват фотоапарати, обикалят светове... всъщност всички обикаляме. Дето се вика от там се почва... къде ще се свърши.... никой не знае.

Разделяй и владей ...така са казали там откъдето идвам... ако прочета мислите си по-горе... веднага щях да отсъдя, че съм толкова завладян от хауса, че няма накъде повече...

Ако трябва с несвързани думи да опиша изминалите седмици щях да използвам: запознаства, хаус, музика, бира, камънаци, история, секс, ориз, пиле, банки, студ, снимки, филми, проекти, работа, хелуин, 12 часа, трамвай, смисъл, любов, лутане, раздяла, луканка, рекорди, компютри.

Спирам със символите... този пост си е кодиран само за мен.... малко хора биха доловили отделни откъсляци от него.

Янич... оправяй се... болницата не е място, което ти прилича! Стискам палци всичко с теб да е наред!


Тагове:   Около,   мен,


Гласувай:
0



1. gorkan - за хауса
07.11.2007 23:11
Приятелю! - При тебе наистина е хаус!
Но кой може да каже- ето така трябва да е!
Объркан си ! Послушай сърцето си !
Бъди себе си!
цитирай
2. dexter - мдааа
07.11.2007 23:12
Така гледам и да правя :)
цитирай
3. veselushka - На мен пък ми стана топло :)
08.11.2007 09:35
Да, стана ми топло, защото се намерих в целия този хаус и ми е приятно, че си ме забелязъл, че си ме оценил и че си ме приел някак си :)

Относно хауса - порядъкът освен, че често е непостижим, е и ужасно скучен... Пък и така е с творческите личности - хаусово ;)

P.S. Това за камъните ми звучи интересно...

цитирай
4. dexter - :)
08.11.2007 09:41
Номер 3... хауса е само привиден... иначе всичко си е подредено по своему си. Виж и ти как се намери ;)
цитирай
5. анонимен - :)))
08.11.2007 11:48
Boj, neznaeh 4e si 4ak tolkova obarkan.....ve4e mislq si vzel pravilnoto re6enie nali?
Lipsva6 mi - da znae6 drugo si be6e kato si jivqtme zaedno v na6iq tap grad, neka da spomenem i Varna!!!

Az ve4e sam dobre- BLAGODARQ TI :))
цитирай
6. dexter - :)
08.11.2007 11:52
Щом ти си добре и аз съм добре!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!