Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2010 14:34 - Катмички с ръчички
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 3249 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 31.03.2010 14:36


Здравейте Прители,

Реших да хапна на обяд. Мръднах малко по-далеч от офиса с идеята да си взема катма (не знам защо все им викам палачинки). Поразходих се до пазара Никола Петков (май така му викаха този пазат заключен между Стамболийски и Сливница), защото знам, че на едно място там правят. Там винаги ми е изглеждало доста.. хм.. гнусно, но пък много обичам катми, а на все по малко места останаха.
Вчера например с колеги пак мръднахме на лов за палачинки(катми) .. хванахме метро с мисълта, че на пазарчето срещу УАСГ ще има, но уви бяха затворили там.
Та днес затова реших да заложа на този последен шанс и да скокна до въпросния пазар Никола Петков. Бараката с катмите се намира надолу от Пиротска в посока Сливница и гледа към локалното.
Поръчах и почнах да чакам, тъй като имаше хора преди мен. С изненада установих, че лелята там прави катмите с голи ръце и въобще не си поплюва (надявам се). Не работа с разни там шпатули ищипки, а директно с голи ръце. Докато бях там (10-15 мин), обслужи доста клиенти, на които взимаше парички. През това време нито веднъж не си изми ръцете, както трябва, а само от време на време изплакваше някакви неща за секунди, като почти не си мокреше ръцете.  Реших да снимам как ми готви моята катма и врътнах едно клипче с телефона. Снимал съм и самата барака.
Знам, че в повечето ресторанти е така и хигиената е лоша, но от тази гледка щях да повърна. В клипчето се вижда как тупка катмата с ръце, как смело граби продуктите с шепи и все такива "приятни" неща.

image
Снимка на бараката

Записа на клипчето е малко лошо заради конвертирането в ютуб. Интересното е след третата минутка. Дата е днешна, просто не ми е сверен часовника :) Ето и самото клипче:






Гласувай:
3



1. анонимен - :))
01.04.2010 11:24
еее... ти какво си очаквал от такива барачки? ако искаш хигиена- ходи в МкДоналдс :)))) ама те разбирам- и аз мноого обичам катми..
Бях намерила много готини на пазарчето в Люлин. супер са, но .. не съм гледала как точно ги правят :D :D

м/у другото аз така и не разбрах- в крайна сметка хапнА ли ги или станАха зян?? :)))))

цитирай
2. анонимен - а, и още нещо
01.04.2010 11:27
това е пазарчето Димитър петков, не никола :D :D :D Наблизо правят много хубави пържолки на скара, само дето са пак в подобна барачка :D
цитирай
3. bizcocho - :) тук, ако трябва да съм честна и ...
19.04.2011 22:04
:) тук, ако трябва да съм честна и изчерпателна, трябва да оставя много дълъг коментар :) Не да защитавам продавачката, но ще разбереш, че е бял кахър това за ръкавиците :))
Ако държиш, ще го напиша. За самоинициатива ме мързи :)
Яж си катмите, ако ги прави вкусни и се моли реални здравни книжки да имат, а не само извадени :)))
А жената е чиста. Личи и' отвсякъде. И помещението, там където със сигурност се цапа е чисто, освен ако записа е лош. :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!