Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2010 13:40 - Тунинг на колата - направи си сам
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 5393 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 10.02.2010 13:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте Приятели,

По-запознатите с моето творчество, а и моите лични познати знаят, че карам от около година една 306-ца, бензинка, четиривратка, 75 коня под капака (е може един два коня да са се развързали вече, ама там някъде). Много съм доволен от нея, да чукна на дърво.
Тея дни обаче какво ми щукна, че мощността на този автомобил не отговаря на младежкия ми характер и започнах да търся адекватен начин за повече мощност. Разбира се най-добрия вариант бе да взема  някой по-мощен автомобил, но аз с присъщата си изобретателност реших да внеса някой подобрения на моя. За целта почнах да събирам информация какво точно мога да сторя.
Първото нещо, което ми изникна като идея е да олекя колата максимално за може да лети като я настъпя. Веднага се въоражих с инструмент и почнах да демонтирам както следва:
- предна дясна седалка
- задна седалка
- кората в багажника
- капака на жапката
- корите на всички врати
- предназните колани на всички седалки, освен шофьорския
Освен изброените разкарах резервната гума, аптечката и пожарогасителя. Махнах веригите и всичко, което само пречи в багажника.
Като струпах всичко в една купчина и на око като прецених, сметнах, че съм махнал поне 70-100 кила от колата, което си беше постижение. Поне във формула едно е. Там си играят с грамове.
Аз не съм запознат много с ДВГ, ама от опит знам, че като ида на дискотека и пия един редбул и пощурявам. От рекламите пък видях разни продукти за вдигане на самолета. Веднага ми прещрака какво да сторя. Скокнах до супермаркета и купих един стек редбул, а после от аптеката един блистер от синьото хапче за полова мощ и един блистер трибестан за самолети.
Като се прибрах ръгнах хаповете директно където наливам масло в двигателя, а редбула шибнах в резервоара. За по сигурно сипах малко редбул в казанчето на радиатора и в това за чистачките.
Беше неделя сутрин и реших да изпробвам новото творение как вози. Проблема беше, че беше навалял сняг. Натрупало беше 120 - 150 сантиметра, а все още не беше чистено. Все пак реших да пробвам.
Запалих автомобила и отначало се чу пукане, но това беше от хапчетата, които още не се бяха разтворили. На второто завъртане запали от раз. Оборотомера веднага влезе в червения сектор без да давам газ. Препсувах го и мен си препсувах, че не съм го махнал да олекоти малко и от там.
Потеглих кротко, но забелязвах, че на първа колата ускоряваше до 180, а на втора вече не хващаше скоростомора. Стана ми странно, но продължих.
Спрях на един светофар и реших да измия предния прозорец, че имаше няколко размазани птици. Припомпих водата за стъклата, но забелязах, че струята вода прави около 30 метрова парабола. Екипи от гражданска защита и пожарната започнаха да се хвърчат в насрещното платно. После от новините разбрах, че квартала през който бях минал току що се беше наводнил. Изведнъж от небето са се били изляли тонове вода на квадратен метър и всичко е миришело на редбул. Много странно. Аз като минах не забелязах.
Излязах от София и се запътих по пътищата на България. Наистина беше навалял доста сняг, но някак си явно беше мек и пухкав и колата пореше през него. Все още не можех да видя колко вдигам, щото стрелката беше паднала след 220. Явно съм го повредил нещо и трябва да дам в сервиз да видат.
След около 20-30 минутки се усетих, че съм стигнал до прохода Шипка и се сетих, че може да е затворен. Както си бях замислен видях един снегорин, чиито шофьор беше слязъл и ми махаше да спра. Спрях да го видя какво иска, а той ми вика:
- Приятелче, закъсал съм в пряспата. Тука е навято над 3 метра. Можеш ли да ме дръпнеш.
Тоя луд ли е бе? Как ще дърпам снегорин с пежака. Беше ме страх да не си прееба съединителя, ама реших да пробвам де. Вързах го и се качих в колата. Запалих (пак се чу пукането), дадох на първа и подадох газ. Колата обаче не ще и не ще да отлепи. По едно време се разпсувах яко щото се сетих, че съм вдигнал ръчната. Да я бях махнал и нея.. Пуснах я и отлепихме. Снегорина криволичеше някак странно зад мен и се мяташе от единия край на пътя до другия. Така някак си чистеше едновременно двете платна.
Тъпото е че се бяхме разбрали с шофьора да ми даде знак кога да спра да го развържа, ама не даваше. В задното огледало видях, че му беше станало лошо и повръщаше нещо зелено. Явно от завоите на шипка му беше станало лошо. Ние едно време като ходихме на екскурзии с Чавдар, тея дето повръщат ги слагаха отпред, той глупака що се качи отзад да го пита някой. Както и да е.
Реших да си пусна радио и докато настроя станцията, видях че сме стигнали в Русе. Чудех се дали да не искам някой лев на тоя със снегорина, че му свърших половината работа, ама още повръщаше и не исках да го закачам. Отвързах въжето и продължих.
Прибрах се в София благополучно.
Сега се чудя дали да не сложа и спойлери и антикрила. Ама ще видим.

Бо.

П.С. не пробвайте това, че не се знае как ще се отрази на вашата кола.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Hahaha
10.02.2010 13:55
Знаех си, че си дърпал снегорин :)
цитирай
2. loritka - хей,Бо
10.02.2010 14:15
Позната ми се струва нещо тази история;)
цитирай
3. анонимен - галактическия стопаджия
10.02.2010 14:58
един мъж ако не разбира от коли и не може да съчинява истории...хич не е мъж
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!