Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 11:27 - Мухите кацат само на мед
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 4013 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Внимание: Не чети това, ако закусваш, обядваш, вечеряш, замезваш, гнуслив си!

Здравейте Приятели,

Тъкмо моя колежка ми изпрати една снимка, която ми доказа, че мухите кацат само на мед и сладко. Да поясня, че на снимката не е колежката, а това е изображение свалено от интернет.
Аз отдавна изследвам поведението на мухите, но на такова струване не бях попадал скоро.
Ако това беше картина, мисля, че бих и дал име: "Как пируват мухите"

Ето и фотографията:
image


С пожелание за успешен ден!
Бо.


Тагове:   мед,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - USA-women
21.01.2010 11:30
Хахахахха евала брат страшени пич си , къде го изровихте тва :))))
цитирай
2. zaw12929 - Намек. Браво на мухите
26.01.2010 14:52
А къде мухи в тоя студ... на задника- там е топло, има газово отопление.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!