Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2010 15:16 - Хитът, който осмисля дните ми
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 2515 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 19.01.2010 15:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте Приятели,

Преди около седмица - две моя колежка и скъпа приятелка ми изпрати едно култово и хитово парче, което не може да излезе от главата ми последните дни.
В тази .. ъъ песен двама братя със завидни танцувални и певчески качества, поставят един въпрос, чиито отговор търся и аз от дъги години, а именно дали от икебана дървесата ги боли?

Ето го и хита:



Приятно слушане!
Един ден искам и аз да мога да пея така и да танцувам като момчето с чорапа в гащите.

Поздрави,
Бо.



Тагове:   напоследък,


Гласувай:
2



1. udarensamolet - a от къде знаеш, че това е чорап?!
19.01.2010 18:16
a от къде знаеш, че това е чорап?!
цитирай
2. dexter - хахахаха
19.01.2010 20:54
udarensamolet написа:
a от къде знаеш, че това е чорап?!


предполагам само :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!