Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2009 21:18 - Как да се научите да псувате каруцарски
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 1800 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 22.10.2009 21:19






Здравейте приятели,

Ей бесен съм. Може ли от глобул да са такива нещастници и да не спират да ме спамят с смс-и????
Имам два глобуслки номера, на които поне по два пъти на ден ми пращат по два смс-а за шибаната си рекламна игра.
Обадих се на операторите и казах, че не искам по цял ден да ме втрисат (на вибрация съм) със смс-и и тя миличката ми каза, че това не може да се изключи. Единствено ако имам опция на телефона да изключа смс-ите от апарата си.
Е добре.. аз ако не искам да изпратя смс за лев и двайсе след първото, петото или десето съобщение няма да го изпратя и след стотнотно .. колкото и да ме спамят. Произвеждат си хейтъри само.
По принцип рядко излизам извън контрол, ама днес псувах каруцарки. Дано ги е сърбяло организаторите на играта.

Бо.


Тагове:   как,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Споко де,
23.10.2009 05:04
аз свикнах със СМС-тата на Глобул вече :-D

\m/
//
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!