Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2009 08:23 - Кой мете рано сутрин?
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 4341 Коментари: 3 Гласове:
1



Здравейте Приятели,

Току още бях хвърлен в дълбок размисъл. Говоря си аз рано сутринта с една приятна мацка и в процеса на разговора се оказа, че не знам кой мете рано сутрин. Моля, ако някой от вас знае да ми каже, защото мацката упорито си мете и отказва да разкаже тази история. Аз обаче си имам вас и се надявам да ме светнете по въпроса.

Та.. Кой мете рано сутрин?

Ваш,
Бо.



Гласувай:
1



1. emil60 - В "Български магии и гадания" прочетох:
03.10.2009 09:17
"Ако мома мете къщата на момък отвътре навън, ще се омъжи."
За метенето рано сутрин не намерих, но все отнякъде се тръгва...
цитирай
2. анонимен - аз знам
03.10.2009 09:39
Хей, Бо,аз знам кой мете рано сутрин:))))
цитирай
3. анонимен - Аз рано сутри обикновено имам зла ерекция
03.10.2009 16:50
и никак не ми е до метене... :-D

\m/
//
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!