Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2009 13:35 - Отказване от пороците
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 1404 Коментари: 0 Гласове:
2



Здравейте Приятели,

След като вече днес ви пуснах един постинг, от който нищо не се разбира, реших да блогна нещо по смислено.. хаха .. смислено при декстър няма.. добре де.. реших просто да блогна още нещо.  Ще говорим за пороците.
Някои от вас знаят, че аз нямам много пороци. Преди време бях отказал какъвто и да е алкохол в масови количества и сега си пиивам от време на време дето се вика като лекарство. Друго ме тормозеше обаче. Пия кока кола в промишлени количества. Или поне пиех до два дни.
Вчера сутрин най-официално реших да намаля и откажа колата първо, а после и всички газирани напитки.
Колата ми помага да ме държи в кондинция, понеже не пия и кафе, но вече не.
Честно казано днес малко ми се върти главата и с удоволствие бих обрънал една две чаши кола, ама няма да го направя.
Снощи пък замених колата със спрайт, докато отвикна и после мисля да мина само на капита (ей от кока кола ко ... аз продължавам да съм ви фен, макар и без кока колата, просто ще си щъкам от продукт на продукт).
Някой ще ме попита откъде взимам толкова сила да се справя с тази моя пристрастеност. Ще кажа само, че никак не е лесно. Дори съм впрегнал любим митичен или по-скоро приказен герой да ме вдъхновява в това ми начинание.
Тук е момента да поздравя и въпросната приказна приятелка... Здравей! Благодаря ти!

Ами това е. Ще видим как ще се развият нещата. Вярвам, че всичко ще върви само в положителна посока вече, че определено ми трябва яко презареждане, нови емоции, промяна и нов смисъл на всичко.

Ваш,
Бо.


Тагове:   отказване,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!