Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2009 20:25 - Защо така?
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 2866 Коментари: 6 Гласове:
2



Здравейте Приятели,

Абе не знам защо така се получава така напоследък, ама само назад във всичко. Старая се всичко да се оправи и да върви напред, полагам не малки усилия, а последните месеци, година, даже две, само назад и нищо не е както трябва. От време на време се появи някоя хинт да помисля, че нещата се оправят и после всичко пак назад.
Трябва ми рестарт. Ново начало и да започна да изкачвам върховете, че ми писна да съм долу и само да драпам нагоре. Чуствам се като Сизиф с големия камък. Само дето при мен от другата страна на камъка, освен наклона на планината, бутат още сто човека надолу сигурно.
Аз съм инат и оправно копеле и се хвашам в ръце за да изплувам от тинята.
Днес си говорих с една колежка за това. Стигнахме до извода, че за да си стъпя на краката ми трябва свястна мацка, която да ме надъхва (не е казано на къде ще са насочени въздушите потоци) и свеж поток от кинти. Сега само трябва да направя план от къде да намеря от двете неща и съм готов.

Айде със здраве,
Бо.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. udarensamolet - хахаха, 'ш ти кажа как става номера и ...
05.08.2009 23:17
хахаха, 'ш ти кажа как става номера и аз като се измъкна от приложната :D :)
цитирай
2. totenlicht - хе хе, пробвай да намериш мацка, ...
06.08.2009 09:52
хе хе, пробвай да намериш мацка, която ще те залива със свеж поток от кинти. :)
и стискам палци за успеха на начинанието:))
цитирай
3. dexter - хахаха, 'ш ти кажа как става номера и ...
06.08.2009 21:11
udarensamolet написа:
хахаха, 'ш ти кажа как става номера и аз като се измъкна от приложната :D :)

Имзъкване от нея няма... що не напишеш как се набута пак?
цитирай
4. dexter - хе хе, пробвай да намериш мацка, ...
06.08.2009 21:12
totenlicht написа:
хе хе, пробвай да намериш мацка, която ще те залива със свеж поток от кинти. :)
и стискам палци за успеха на начинанието:))

И на мен тва ми е идеята, Т.. :)
цитирай
5. totenlicht - е да. . то великите умове мислят е...
07.08.2009 08:38
е да.. то великите умове мислят еднакво, Д. :))
цитирай
6. udarensamolet - хахаха, 'ш ти кажа как става номера и ...
08.08.2009 17:08
dexter написа:
udarensamolet написа:
хахаха, 'ш ти кажа как става номера и аз като се измъкна от приложната :D :)

Имзъкване от нея няма... що не напишеш как се набута пак?

xaxaxa, е па ке напишем га дойде второто класиране да ти размятам нос пред пръста.. тей де - пръст пред носа :Д
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!