Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2009 23:49 - Пролетно почистване
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 5445 Коментари: 4 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Внимание: Този постинг не е подходящ за непълнолетни лица,  пристрастени към пс-тата и хора със слаби сърца.

Здравейте приятели,

От известно време имам проблем с компютъра. Постоянно ми загряваше и вентилатора беше по-шумен от миксер.
Днес както си седях на обяд ми писна и си викам.. абе аз що не взема да му е*а ма**та на тоя компютър.
След миг вече бях въоражен с отвертките, бях свалил схеми на компа и се захванах с разглобяване, почистване и профилактика. Вече бях отписал компа и бях наясно, че ще ми трябва нов, но се справих учудващо добре.. въпреки, че всички форуми казваха, че лаптоп не може да се разглоби и сглоби от простосмъртен.

Айде гледайте картинки:
image
първо махнах батерията и после отворих капака за махане на паметта и уифито...

image
после извадих харда...

image
махнах клавиатурата и куп други елементи....

image
и още елементи...

image
накрая стигнах до заветния задръстен вентилатор, който оставаше да демонтирам...

image
ето го и него, а пред него е топката прах, която не му даваше да работи както трябва...

След като го разглобих, трябваше да мина по обратния ред и да сглобя всички елементи. Не знам защо са сложили вентилатора така, че да трябва да разглобиш абсолютно всичко.

image
добре, че беше помоюния нетбук, та да гледам схемите...

image
в крайна сметка успях да сглобя и подкарам лаптопа, без да загубя нито едно винтче или детайл.

Сега лаптопа ми е пушка. Охлажда си както трябва и въобще не загрява. Много съм доволен!

Бо.


Тагове:   лаптоп,   нетбук,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Браво, ти си герой :)
12.07.2009 00:03
Не знам в кой форум си чел, че разфасоването на лаптоп е невъзможно нещо, но ако ги намериш ги благослови от мен. Всеки който може да чете инструкции (да чете като цяло), може да борави с отверка и не е цапнат в ръцете може да се справи. Другото нещо ... този вентилатор (вентилатори), които си почистил са лесно достъпни, като се махнат панелите отдолу или се махне директно клавиатурата. Съвет ... няма кой знае каква нужда да вадиш всичко, отиваш на компресор и надуваш през всмуквателните процепи и бягаш на далечко, че става доста прашно.
цитирай
2. dexter - и това
12.07.2009 09:02
ми мина през ума, обаче исках да видя какво има вътре :)
цитирай
3. udarensamolet - що не пробва да смениш и конденза...
12.07.2009 09:50
що не пробва да смениш и кондензаторите :))
цитирай
4. totenlicht - другия път ще дойда при теб да ми л...
13.07.2009 10:00
другия път ще дойда при теб да ми лекуваш лаптопа :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!