Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 10:06 - Приятели
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 1534 Коментари: 1 Гласове:
1



Здравейте,

Днес се събудих рано рано. Остана време дори да се поизлежавам малко, въпреки, че снощи до доста късно гледах телевизия.
Днес се чуствам някак готино. Не знам дали е нормално и само времето ще покаже дали готиното чуство днес ще остане такова и за следващите 4+ години.
Чуствам се като на сутринта на 4 март 1878. Сякаш вчера е бил труден ден, но сладък ден. Уви на тази не съм имал шанса да се събуждам, но си предсатавям какво е било.
Чуствам се и сякаш е ден от лятото на 1994, ден след поредната българска победа. Тогава се събуждах със същото приятно чуство като днес.
Като, че ли не ми дреме кой е спечелил и кой не е. По-скоро ме кефи факта, че 4,1млн българи (всъщност май към 3.5млн са българите) си размърдаха дебелите мазни задници и дадоха своя глас. Най-после подразнени от случките предните седмици, месеци, години, а и виждащи надеждата, се обединихме и направиха нещо както трябва. Дето се вика "българска работа", ама вчера българска беше с голямо "Б" (Даже с две големи "Б"-та (Б.Б.)) и не с толкова отрицателен смисъл, колкото свикнахме да виждаме този израз в последните две години.
Та така. Честито на победителите. Ние ви избрахме, сега сте вие на ход.
Не ми дреме дали ще крадат или не. Не ми дреме дали Б.Б. е мутра или не. Просто искам да се усетят промените и да се вижда, че мислят и за българския народ и всички нас.
Знам, че може нещата да се променят и вярвам, че победителите вчера имат ресурса да го направят.

Успех братя!
Бо.Бо.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djgator - Поздравления!!
06.07.2009 10:33
Не можеш да си представиш колко ми хареса твоя постинг!! Чувството и при мен е същото, а размислите - подобни на твоите!
Нека има повече хора, които да мислят така! :)
От снощи празнувам, но не ми пускат победния постинг- защо ли??..
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!