Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2009 13:41 - Планирано пътуване уикенда
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 1473 Коментари: 1 Гласове:
0



Здравейте Приятели,

Вярно, че е едва началото на седмицата, но планирането на пътуванията и почивките през почивните дни, трябва да започне от рано, за да е всичко наред.
Този уикенд съм посветил на едно по ралзично и алтернативно пътуване. Чух, че сега е много модерно да се прави изборен туризъм - мобилизират се цели автобуси с хора и отиват да гласуват.  Аз реших да изпробвам също този вид туризъм, като го приспособя в удобна за мен форма.
Тъй като живея в град различен от града, в който трябва да гласувам (живея в столицата, а по принцип съм от село), си спретнах малък трип до вкъщи. Така и така от време на време човек трябва да се прибира до родното си място.
Знам, че уикенда много българи ще вземат съдбата си в ръце и ще се приберат да гласуват, затова аз предвидливо си пуснах и почивни дни около изборите. Така хем ще си почина 3-4 дни, хем ще се видя с приятели и роднини, а и най-важното ще упражня правото си на глас.
Не знам дали моя глас ще промени нещо, не знам дали ще живея по-добре или не през следващите години, но знам, че ако не гласувам нищо няма да се промени. Не съм човек, който чака някой да му подобри положението, даже напротив, но знам, че ако системата те смазва, каквото и да правиш, трудно ще изплуваш. Явно е, че нещата не работят както трябва и затова ще дам моя глас с надежда нещата да потръгнат. В замяна на гласа си искам да живея добре.
Предната седмица в интернет се завъртя скандален клип. Според изказванията на човека от този клип, става ясно, че моя глас е нищо, че аз нищо не мога да променя, че аз и всички ние сме никой пред него. Аз не мисля така. Може да е тъпо и всеки да агитира "Гласувай, гласувай.. гласувай", но наистина това е начина. Аз, ти.. всички ние сме част от статистиката, но колкото повече статистика, толкова по-точни резултати.
Ами това е което исках да си кажа.
Ще се видим в неделя и пред урните. Аз ще бъда там, а вие?

Бо.



Гласувай:
0



1. анонимен - АнИ
30.06.2009 15:00
Похвално, Божо ! Всички трябва да сме там :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!