Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2009 09:48 - Най-после получих безсмъртие
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 1644 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте Приятели,

Откакто блог.бг ми показа точно от какво имам нужда, взе много да ме кефи. Тези дни колегите от сайта отново ме изненадаха с опция - дадоха ми безсмъртие.

Става дума за новата опция, с която можеш да си зададеш отдалечено пускане на постинги, т.е. пишеш си текста и го оставяш само като чернова, но му задаваш дата и час на публикуване. В зададените дата и час, постинга излиза онлайн - егати кефа.

Сега мога да програмирам един акаунт с постинги, които да излизат години напред без да си мърдам пръстта. Сами съзнавате, че една такава опция може да ни надживее. Творчеството ни става безсмъртно. :)) 

Дори мога да си направя завещание... :)

Но стига с мисли за края... тук сме и пишем!

Поздрави на всички и на усърдния екип на Blog.bg

Бо.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mathilda - хаха, а тагът "кеф" ме уби :)
19.06.2009 13:43
имаш си безсмъртие вече... аз не знам за какво живееш вече :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!