Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2009 15:21 - Някой ми преместил патката без да знам
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 2396 Коментари: 2 Гласове:
0



Здравейте Приятели,

Знаете за моя запазен знак в този блог - именно патенцото, кото стои на аватарната ми снимка. С времето това стана приятен символ за мен и нещо, което ми напомня за това място, където съм споделял какво ли не.
Наскоро ми подариха такова гумено пате, което си държах на бюрото.
Днес обаче реших да направя разместване. За целта взех едно тиксо и си лепнах патката отгоре на монитора, да и се радвам.
Отивам обаче аз на важна среща в друг офис и какво да видя като се връщам? Някой ми провесил патката от другата страна на монитора и я разпнал там с тиксо.

Аман от гадни колеги, но аз ще си го върна. Както е казал народа: "Който с патка си играе, от патка страда после".

Публикувам снимка на разпнатото пате и се извинявам за качеството й.

image


Хубав ден на всички други, които още не са се заигравали с патето ми.

Бо.




Гласувай:
0



1. pironaa - Настоявам ДАНС да се самосезира по ...
18.06.2009 15:32
Настоявам ДАНС да се самосезира по случая. Да се направи проверка за установяване на виновника за това нисшо деяние, никои няма право така да се отнасят с "горкото" пате :)
цитирай
2. estrella - Миличкото патенце
18.06.2009 15:36
какви злобни и жестоки колеги имаш. Много съжалявам за преживения стрес.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!