Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2009 13:58 - Време за фукня
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 3974 Коментари: 5 Гласове:
1



Здравейте Приятели,

Било модерно да се хвалиш с най-скъпите си вещици, та нека по примера на дрблонди и доричела. и аз да се похваля с вещите, с които не се разделям.

1. Номер едно в моя списък е моя малък приятел, който е неотлъчно провисен на мен или съм го изпляскал на бюрото в офиса или в нас.

Eто линк към характеристика и снимки

2. Връзка със света - използвам много просто устройство, което ме държи в течение на нещата, а и поддържа моята форма. Любимия ми телефон (виж снимата по-долу) е с  два дисплея, няколко клавиатури. Направил съм специален тунинг, който осветява шайбите в различни светлини според настроението на говорещите.

image

3. Устройството с което релаксирам

image
На пръв поглед може да ви изглежда като невинна детска, но това е 60 мм противотанков гранатомед. Това ми помага в задръстванията по софийските улици, в ситуации на ЗПМКВДГ (засилено присъствие на мангали, кучета и всяква друга гад) или когато ми е весело на душата си пуцам пак с него.

4. От последното, което ще ви представя си нося пак  по много с мен. То също може да се причисли към нещата за забавление:

image

Много се кефя да го пълня с вода и да го мятам през терасата по хората. А всички знаете, че аз съм човек, който обича да се забавлява.. затова съм си винаги запасен с мониции от тези.

Ами това са някои от любимите предмети, които си нося винаги с мен. :)

А вашите кои са?
Бо.




Гласувай:
1



1. drblondy - Психопат си ти,
05.06.2009 14:01
психопат!
цитирай
2. drblondy - Декс,
05.06.2009 14:20
интересува ме откъде мога да си заръчам устройство намер три, че като се замислих... един ден може и аз да си имам свеки, добре би било да предприема мерки Овреме.
цитирай
3. dexter - :)
05.06.2009 14:24
http://www.gunbroker.com/ тук виж.. може да има някъде онлайн нещо си...
цитирай
4. estrella - Dexter,
06.06.2009 09:25
Ненормалник такъв! Пожелах страстно номер едно, в розовко да свети!
цитирай
5. totenlicht - аз пък си харесах номер 2. ръчна и...
08.06.2009 10:28
аз пък си харесах номер 2. ръчна изработка ли е или мога да си го поръчам някъде?
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!