Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2009 16:14 - Без коментар - не цъкай ако си под 18!
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 2907 Коментари: 5 Гласове:
0



Здравейте Приятели,

Днес коментираме следното клипче, което ми направи силно вчечатление:



Цитирам по интересни моменти от там:
Той: Намерих си приятелкъ
Тя: Имах три години връзка с един и той ме лЪга ... аз го скъсах
Той: Възбужда мъ.. секса не е лош .. зависи какви са и отношенията за да са отпусне
Той: Ако не си прайш секса, ти не си мъж за никога. Обичам да прая секса.. секса ми е най-гордост на света. Аз обичам задна прашка. Най-любимо ми е да използвам една жена със задна прашка.
Тя: Аз обичам отдолу


Ами като се обичат младите да се земат. :)


Тагове:   мангали,   Music Idol,   Мюзик Айдъл,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evchet0 - Определено момичето е за стомат...
04.06.2009 16:16
Определено момичето е за стоматолог.
цитирай
2. rpatel - Майко мила! Кога се запознаха, кога ...
04.06.2009 16:18
Майко мила! Кога се запознаха, кога решиха, че ще се женят, че и дете щели да имат! Страхотия! :-))
цитирай
3. drblondy - :D
04.06.2009 19:01
Мммне, не издържам, честно! :D :D :D
цитирай
4. udarensamolet - о, боже мой!! Сънувам ли или да! н...
04.06.2009 21:19
о, боже мой!! Сънувам ли или да! не'ам думи !! :D :D
цитирай
5. анонимен - OMG
14.06.2009 19:52
Taq p1k nai hubaviq si zel1...! :d CMEX i b1lgarska prostotiq e tfa ie..!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!