Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2009 14:02 - Тествам нещо ново
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 2678 Коментари: 7 Гласове:
1



Здравейте приятели,

Отдавана искам да променя живота и навиците си. Чудех се обаче какво мога да сторя за да разнообразя ежедневието си.
Следващият скрийншот визуализира новата ми идея за тотална промяна:

image

Да, това е таск бара ми на служебния прозорец хикс пъ.
Хватката е, че досега бях на таскбар на един ред, а от днес минавам на таск бар на два реда. Мисля, че това ще страхотно ново начало за мен и ще ме направи щастлив и изпълнен с нови емоции за дълго време.

А вие склонни ли сте да правите такива крайни промени с живота си?

Бо.


Тагове:   нов живот,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. p1amen - Това е наистина една сериозна и з...
20.05.2009 14:06
Това е наистина една сериозна и задълбочена промяна. Сигурен ли си, че стресът от такава радикална мярка няма да те срине :))))
цитирай
2. анонимен - Трябват тотални промени!
20.05.2009 14:09
Аз един ден си боядисах косата тъмнорижава. Промяната беше забележителна, но само за два месеца, защото косата беше къса и порасна бързо :-D

\m/
//
цитирай
3. dexter - :)
21.05.2009 11:55
Пеедноамен: би трябвало да се справя... вярвам в себе си :))
Злика: Аз през това с косата вече съм минавал, трябва ми нещо много по надъхващо :))
цитирай
4. udarensamolet - декс,
21.05.2009 13:00
избрал си най-неподходящата промяна, тоя таскбар ще ти опъне нервите до скъсване, да знаеш.. :))
цитирай
5. dexter - самолетче,
21.05.2009 15:21
важното е да има опъване и скъсване!
цитирай
6. анонимен - stress
23.05.2009 12:37
ако имаш емоционални проблеми с таскбара се обърни към teenproblem.net или към сестра ти - световноизвестния психотерапевт д-р Бонбончева
цитирай
7. udarensamolet - а задължително ли е да са в този ред? ...
25.05.2009 18:47
а задължително ли е да са в този ред? :))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!