Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2009 10:42 - Снощи...
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 1877 Коментари: 2 Гласове:
1



Здравейте Приятели,

Аз май съм жив и готов за нови подвизи и най-различни приключения.
Ето примерно снощи какво ми се случи:

Вчера принципно беше тежък, топъл и изморителен ден. Прибрах се към 18.30 часа и реших да полегна в чисто новото си огромно легло и да си почина малко. Така и съм заспал до към 23.00 часа. Събуди ме един много смешен виц на шоумена Слави Трифонов, който явно съм чул в просъница.
Веднага щом се събудих, аз придърпах лаптопа и го сложих на оная си... на корема си. Започнах да браузвам във всевъзможни сайтове, както и да отварям чат програми. Така ми се включи и една приятелка, която ми сподели, че е емоционално смачкана и се чуства много смотана по принцип. Щом чух думите й, нещо в мен трепна. Човека в мен се обади и нямаше как да не успокоя това клето и изпаднало създадение. Раязбира се веднага я поканих на разговор в известен столичен клуб. Тя отклони поканата ми за там и предложи да отидем да строим.
След час и нещо бяхме вече в Строежа в студентски (да пак там!) и строяхме. Аз на сутринта в 6 трябваше да ставам за фитнес и построих само една водка, но тя успя да построи пет шест бири. Май се поомота, защото започна да гледа похотливо и й се беше върнал живеца. Това беше момента да си тръгнем. Аз я изпратих до тях, пожелах и лека вечер и се прибрах да спя.
Сутринта успях да стана в 6 и да отида на фитнес. Сега съм на работа и малко ми се спи, но се чуствам добре, че съм изпълнил приятелския си дълг.

Вие бихте ли постъпили така за приятел?

Бо.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Da.
20.05.2009 13:53
Da.
цитирай
2. krissstina - да.
21.05.2009 14:13
и аз ДА!
ама с мен не стоиш, приемам го лично!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!