Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2009 22:43 - Ти Го На Био (китайска народна поговорка)
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 1713 Коментари: 1 Гласове:
1



Здравейте Приятели,

Казах ли ви че ще се затопли навън и ще стане като истинско.. ето го..
Да ви се похваля! Започнах нов живот, живея на ново място, което подредих по всички предписания на фън шуй. Както и да е.. не разправям сега за програмата ми за защита на свидетелите...

Абе тези дни много био много нещо... всички ли са изкукали искам да попитам?

Отивам си аз на фитнес и се оказа, че съм попаднал в меката на био-то ... целия комплекс е брандиран  с кисело мляко и други безумни био щуротии.

Следобеда се срещам с приятели на ново за мен място и пак попадам на заведение, в което имаше всичко друго, ама не и пържола и кока кола... Да, нямаше дори кока кола!

За капак, изморен от тежкия ден днес.. отивам да пазарувам в билата до нас... гледам краставички лев и петдесе.. взимам три за таратор. Стигам на касата и се оказва, че били 1,50 бройката, защото са не какви да е, а БИО краставици...

Еми това е.. днес съм БИО отвсякъде. Прибрах се. Направих си един полуБИО таратор, щото млякото ми беше неБИО, после изпекох една БИО свинска пържола. Седнах, омахах таратора и после БИО пържолата с БИО пържени мазни картофки и пресуших няколко чаши БИО кока кола. А сега да ВИ ГО НА БИО (китайска народно поговорка, главно използвана в провинцията Гуан Дон).


Бо!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. biomacka - za bio koka kola samo ne bqh chula ...
10.05.2009 22:59
za bio koka kola samo ne bqh chula :)))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!