Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2009 10:16 - Мирише на лято и пак съм се разгонил
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 3520 Коментари: 2 Гласове:
0



Здравейте Приятели,

 

Тези дни е леко хладно, но предните си беше супер топло и приятно навън. Взе май вече да мирише на лято и морета и аз вече нямам търпение да дойде сезона на дините, отпуските, страстите, емоциите и т.н. вкусни думички.

Настройвам се на лятни вълни вече и започвам да планирам от рано идващите слънчеви дни. Две поредни лета пропусках да почина, заринат от работа, но това мисля да го отразя подобаващо, надявам се заобиколен от приятни и сладки девойки.

Планирането на моята почивка ще мине в два аспекта:

  • първо трябва да избера къде да отида – това вече не е толкова сложно с многото сайтове предлагащи всевъзможни оферти. Аз разбира се ползвам само най-доброто и затова мисля да заложа на този за планиране на Море 2009.

  • второто и по-сложно нещо е да си избера подходяща компания или поне място с възможност за добър избор на такава компания. :) Тъй като в момента съм емоционално неангажиран с нито една мацка, то очаквам интересни предложения за шерване на едно шеметно и незабравимо лято.

 

Така... айде аз отивам да помечтая за лятото, гледайки снимки  (снимките на море, не на мацки), а на вас ви успешен ден.

 

Бо.



Тагове:   море,   лято,   мацки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drblondy - Бо,
14.04.2009 11:26
това "Две поредни лета пропуснах да почина" на шега ли го каза или ...?
Съветвам те да пропуснеш и тази година, че със сигурност няма да мирише на лято. Пък и не остана кого друг да четем. :)
цитирай
2. dexter - aми..
14.04.2009 11:36
случва се на всеки...:Р
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!