Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2009 15:46 - Много куцо
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 4191 Коментари: 7 Гласове:
1



Здравейте Приятели,

Оказа се, че съм зодия Мастика по алкохолния зодиак. Това не е хубаво защото аз само мастика май не пия :)

Ето повече:
Зодия МАСТИКА (22. ХII.-20. I .).
Студени външно, но точно с това привличат околните родените под знака Мастика. Тяхното кредо е: "Никаква мистика, всичко е мастика!". Жената Мастика е идеална съпруга, символ на семейния мир - с нея под маслинови сенки замезват с маслинки... Държавата Гърция е под знака на Мастиката, но там на тази зодия й викат Узо. Мъжът Мастика е способен на всичко - особено го привлича зодия Мента за тъй наречения "сексуален облак". В семейството си обаче той няма проблеми - винаги има кой да се погрижи за жена му.

виж твоята зодия тук и сподели в коментар каква си


Тагове:   алкохол,   мастика,


Гласувай:
1



1. soho - Аз като човек без работа,
01.04.2009 15:58
скачам на всякакви тестове, тстчета и проучвания :))) Та в тази връзка съм мента ;) Може да си спретнем един облак :))))
цитирай
2. totenlicht - аз съм Уиски. и може да те подхлъзна, ...
01.04.2009 16:20
аз съм Уиски. и може да те подхлъзна, ма ще го направя почти оргазмено добре.

обаче твоята зодия ми хареса повече:))
цитирай
3. dexter - :)
01.04.2009 16:25
ок.. с ментата може да станем на кълбета и да образуваме купесто-дъждовна облачност :)

а за кейса с уискито не зная... от опит знам, че двете неща смесят ли се и три дни главоболие не ми мърда :)
цитирай
4. drblondy - Баси,
02.04.2009 14:53
аз пък съм коняк! А според друг един тест съм гъз :(
цитирай
5. mathilda - вермут
03.04.2009 15:08
"Всички от тази зодия обичат да ги клатят - вярват, че така коктейлът става по-хубав. " - е браво бе, как уцелихте!! :)
цитирай
6. timmyd - оле,
03.04.2009 19:09
аз също съм зодия мастика :)
цитирай
7. talasyma - Аз съм
27.04.2009 10:15
зодия Ракия.Любимото ми питие със салатка за мезе в топлите вечери.
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!