Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2008 19:31 - Как се осъмнахме с Бат Санди и компания
Автор: dexter Категория: Забавление   
Прочетен: 1333 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 03.02.2008 09:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Денят беше 1 февруари - Трифон Зарезан (по ново или старо). 
Мястото беше един от клубовете в София.
Лозе нямаше, но ето историята:
Нямаше начин. По стар български обичай на този ден трябваше да се зарязва. По нов български обичай го направихме модерно - клуб Ялта, dj Sandy Rivera, хаус музика, класни мацки и качествен алкохол.
Честно казано от запознати само бях чувал за зверските партита на Ялта (тук и на морето лятото), но не бях стъпвал досега. С приятели планирахме това парти и като всичко планирано, бях малко песимист за доброто му и весело протичане. 
Главен инициатор на вечерта беше Криска. Тя се домъкна чак от другия край на България заради това парти. Досега не се познавахме с нея. Запознахме сме в интернет. После интернет не свързвал хората. Ако сега нямаше интернет, сайтът за запознанства, разните му чатове и мейли... не ми се мисли какво щеше да е. Тук е момента и да и благодаря за куража да дойде и да срещне непознат симпатяга съвсем сама в големия и мръсен град. Та така де. Дойде девойката, хапнахме и пийнахме по едно-две за отскок и хоп на патртито.  Подгряха ни и там. После ни подхвана и бат Санди и като ни хвана не ни пусна до 5 сутринта.
По запознати със същността ми знаят, че аз ако не ми хареса вечерта си тръгвам към 4,  тук щом откарах до 5 си ми е било яко. 
По-долу ще приложа и малко снимков и видео материал. Дано добиете няква представа за атмосферата. 
Забравих да кажа и за мацките в Ялта. Имашеее.
Ето и снимките:
- ей го те - бат Санди
 image
- танцьорките - тази беше сладка
image
- малко от атмосферата
image
- пак бат Санди - супер свеж беше
image
-ето ме и мен с Криска
image

Айде стига толкова. 
Слагам само и едно клипче. Не е с много добро качество, но...



Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - gerry
04.02.2008 23:47
maliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
цитирай
2. dexter - :)
04.02.2008 23:59
Гери, ти винаги си ме разбирала :))))
Поздрави и от мен ;)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!