Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2008 19:55 - Дрогиран преби батман* на Гарибалди
Автор: dexter Категория: Новини   
Прочетен: 17389 Коментари: 39 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Току що станах свидетел на интересна случка. Дрогиран младеж зверски преби и рани смъртоносно ватмана на един трамвай. Трамвая беше номер 18. Случката се случи около 19 часа на площад Гарибалди точно пред КФС.  За щастие на ватмана му нямаше почти нищо. Беше леко уплашен, беше с разбита брада и окървавена блуза.
Седя си аз в трамвай номер 10 и усещам, че подозрително много време стоим спрели малко преди спирката на Гарибалди. Видях двама полицаи да притичват и  си викам, че тука става нещо. Скочих от трамвая и отидаох в събралата се навалица. Видях как полицаите задържаха един младеж, който беше видимо дрогиран и неадекватен.
Случката беше станала в трамвая пред нашия. Младежа беше счупил стъклото на вратата на ватмана. За съжаление не можах да разбера дали разкървавената брада на ватмана се е получила  от отхвръкнало от вратата стъкло (парче пластмаса може би) или от удар, нанесен от младежа.
Няколко баби коментираха, че младежа е размахвал и нож и около минута две се е борил с ватмана без никой да се намеси.
Успях да щракна няколко снимки, които за съжаление не са много от близо и се вижда малко. Ето една две от тях:
-първата снимка показва ватмана, който си ближе раните и агонизира - оградил съм го в син цвят
image
-на втората снимка със стрелка съм посочил счупената врата. Тук полицаите се качват с ватмана да му вземат показания
image
-тук пак се вижда счупеното стъкло
image
Да не смее човек да се качи в трамвай. Дебнат те от всякъде.
--------------------------------------------------------------------------------------------
*Батман да се чете ватман



Гласувай:
0



1. gamina - аааа...
31.03.2008 21:40
Кофти случка, само нещо: "рани смъртоносно" не се връзва с "на ватмана му нямаше почти нищо".
Иначе - мдам, всякакви бродят по улиците.
цитирай
2. dexter - мда
31.03.2008 22:22
съгласен съм.. просто се опитах да вкарам малко повече драма в случката. :)
Все пак да се радваме, че всичко се е разминало без смъртоносни ранявания. Ватмана се стресна доста, но пък е жив и здрав!
цитирай
3. анонимен - като незнаеш пред историята за какво пишеш
31.03.2008 22:37
На ,,Славейков,, трамвая щеше да згази ,,дрогирания,, наглия ватман наистина го напсува и оня погна трамвая. Не че го защитавам но и на мен ми се е случвало да ме нападне шофьор на автубус. Не ми отвори предната врата и когато поисках обяснение той ме нападна. Тогава бях още непълнолетен. Ако сега пак стане нещо подобно ще трескам главата на копеленцето в земята. Апропо двама мои познати пребиха ватман преди години който ги нападна с лоста за релсите.
цитирай
4. dexter - номер 3
31.03.2008 22:40
и мен всеки ден ме подминават коли, които аха да ми се качат отгоре, ама не съм пребил никой нали? Всеки си носи последствия от действията. Горе съм казал това, което съм видял. Надявам се в коментарите да съберем цялата история.
цитирай
5. cecobob - страшно
31.03.2008 23:55
ужас
цитирай
6. benoa - Нали не говориш убедено
01.04.2008 00:03
че някой ватман/автобусен шофьор ще тръгне да те гази преднамерено с цел убийство ?
Това че е преценил скоростта на придвижване и видимата ти виталност да я приложиш (което не е за одобрение, но е далеч от умисълта за умъртвяването ти) не може да бъде повод да го нападаш с нож, щанга или друг хладен иснтрумент. Нито да оправдаваш подобни крайни стъпки.
цитирай
7. eien - Кой кого предизвикал в това изнервено ежедневие е въпрос
01.04.2008 06:11
Тъжното е следното в постинга:
"НИКОЙ НЕ СЕ НАМЕСИ" в тези две минути, когато свадата е можела да свърши пагубно!
цитирай
8. анонимен - Никой не се намеси, ама сеирджии ...
01.04.2008 06:43
Никой не се намеси, ама сеирджии винаги си имаме !
цитирай
9. анонимен - Е много ясно,че няма да се намеси.
01.04.2008 08:21
Кой би искал да бъде наръган с нож?
цитирай
10. анонимен - без заглавие
01.04.2008 09:05
Ти май си поредния сеирджия... да, разбира се, че е по-важно да се снима и да се драскат глупости после, вместо да се помогне с нещо.
цитирай
11. dexter - 10.
01.04.2008 09:17
Предполагам, че и ти нямаш много подвизи. Ако има нещо интересно или си спасил някой до сега, ще се радваме да чуем историята ти.
Глупостите драскаш май най-вече само ти.
цитирай
12. dexter - tlnet
01.04.2008 09:18
съгласявам се с твоята позиция!
цитирай
13. анонимен - Жалка картинка. Бездействието на ...
01.04.2008 09:22
Жалка картинка. Бездействието на пътниците е, може
би, още по-жалко. Явно картофите, които се возят, са повече от пасажерите.
цитирай
14. анонимен - Майната му на скапания ватман ! И аз ...
01.04.2008 09:22
Майната му на скапания ватман ! И аз съм побеснявал и ступвал тея нещастници .....
цитирай
15. анонимен - Нормално ли е боклуците да опред...
01.04.2008 09:31
Нормално ли е боклуците да определят формата на щастие? Щом "ступването" на длъжностно лице за теб е нещо нормално, не чуди защо е такова отношението към теб.
цитирай
16. анонимен - bozart
01.04.2008 10:15
"Дрогиран младеж зверски преби и рани смъртоносно ватмана на един трамвай........За щастие на ватмана му нямаше почти нищо"

ти си по-зле и от днес.бг бе, пич
цитирай
17. dexter - 16.
01.04.2008 10:38
радвам се, че ме сравняваш с днес. Предпочитам да чета такива по разчупени новини отколкото стандартните сухарски заглавия и текстове.
цитирай
18. анонимен - Корсар
01.04.2008 11:00
ако беше това преди 10-ти ноември нямаше да има нито пръст нито нож,това е истината станаха много самозабравилите се бабаити
цитирай
19. анонимен - Много си прост
01.04.2008 11:10
Много си прост
цитирай
20. анонимен - Do "анонимен"
01.04.2008 12:51
Ей голями биячи са тия твойте приятели,мене що никой не ме храни и не ми налита със щанга,метален прът....и т.н.?Ще ти кажа що,аз не съм утрепка или някав заухав наркоман..мишко.
цитирай
21. ismarti - Да се смееш ли, да ревеш ли?
01.04.2008 13:46
"На ,,Славейков,, трамвая щеше да згази ,,дрогирания,, наглия ватман наистина го напсува и оня погна трамвая. Не че го защитавам но и на мен ми се е случвало да ме нападне шофьор на автубус."
Нагъл? По-добре да го беше сгазил и да го лежи като за човек? На това ли викаш ти наглост? И да те питам автобуса, на който си се качвал с колко врати е бил, че ти е било толкова трудно да се качиш през останалите!
Народе, чета тук мненията и като гледам нещата не вървят надобре! То къде има луди- има, но факта, че има хора, които ги подкрепят ме плаши!
цитирай
22. анонимен - AZ....OT MEHE....
01.04.2008 14:35
По Софето трябва да се ходи като по гората-да си носищ поне големийо анджар-справка Дънди Крокодила и Рамбо.
цитирай
23. анонимен - МАЛКО БОЙ НЕ ПРЕЧИ
01.04.2008 16:41
МАЛКО БОЙ НЕ ПРЕЧИ.СОФЕТАТА ИМАТ ДЕБЕЛИ ГЛАВИ.КВО ТОЛКОВА СТАНАЛО?МАЛКО ЕКШЪН И СЕИР ЗА НАС ОСТАНАЛИТЕ
цитирай
24. анонимен - до 20
01.04.2008 16:51
Ей педераст скапан. Приятелитеми и двамата са вишисти, когато се случи това единия още учеше в ``школата``в Симеоново. Нали се сещаш кои са там. Скапания ватман не отворил на възрастна жена и като отишли да му направят забелешка той им скочил с лоста. Набили го счупили джама по индентичен начин и накрая му платили за щетите :) 20 лева. А ти копеле си много тъп и наркоман е синати или дащеряти, ако изобщо имаш такива защото си долен педерас!!!
цитирай
25. анонимен - до ismarti
01.04.2008 17:06
Пиятелю днес ще се къчиш от другата врата, а утре ще се наведеш и ще се хванеш за палците, защото си покорен роб и единственото което ти остава е да следваш стадото!!! Между другото тогава бях на 16 години папчив тинейджър и оня педал ми сцепи главата, единствено няколко баби ме защитиха и ме заведоха в поликлиниката. Другите говеда седяха и гледаха как някъв дебел шофьор пребива малко момче. Ти си бил един от тях мишко здухана. Наистина нещата не вървят на добре докато има такива като тебе с робски манталитет!
цитирай
26. dexter - Eее
01.04.2008 17:14
спокойно тук де... няма нужда от допълнителна агресия. Има си начин и вероятно ще се установи кой е крив и кой не. Истината е, че вероятно младежа ще си полежи за тва, че си е изтървал нервите. Ватмана и той не е по-добър.
Трябва да има яко мачкане и закони за такива. Всеки прави каквото си иска и затова се получава така.
цитирай
27. анонимен - Репортер на деня
01.04.2008 17:19
Е, това се казва да бъдеш на местопрестъплението. Роден си за репортер на ексклузивни новини.
цитирай
28. dexter - 27.
01.04.2008 17:25
е просто щракнах... мерси все пак :)
цитирай
29. jesusbg - относно ненамесата - колкото по...
01.04.2008 18:16
относно ненамесата - колкото повече хора на едно място, толкова по-малка вероятност някой от тях да се намеси. (Явлението се нарича размита отговорност).
А за онова копеленце наркомачето - само крайни радикални мерки. И после са тръгнали да ме убеждават, че тезци крадливи неадекватни, дории способни на убийство за дозата гадова, са болни хора. Дрън-дрън!!!
цитирай
30. анонимен - ОЩЕ ЕДИН СКАНДАЛ В СОФИЯ
01.04.2008 18:56
Копирам направо от един сайт:

Скандал разтърси София

София. Невероятен скандал разтърси града София. По повод на появила се информация в Интернет, че ЖП участъка Слатина-Хладилника щял да се закрие. Заводите обаче не мислят да оставят нещата така, понеже чрез влакове карат част от стоката си от и до страната, също и материали. Така отпада идеята и за градска железница, която много се харесваше на гражданите. Ето подписка, свързана със случая: http://www.bgpetition.com/vlak_hladilnika/index.html
цитирай
31. lubopitka - Повечето гледат само шоуто ама на ...
02.04.2008 09:02
Повечето гледат само шоуто ама на никой не му хрумва,че това може да приключи доста трагично..А пък за наркоманите...колкото искаш..навсякъде се намират ...ама поне повчето се показват вечер...
цитирай
32. krotalka - Леле колко са смели някои!!
02.04.2008 12:43
колко удобничко си плюят скрити зад анонимноста. Питам се, ако те бяха в позицията на ватмана, как ли щяха да реагират?. Какво става бе хора защо сте се овълчили така един срещу друг?
цитирай
33. varg1 - е щом вече и батман го бият
03.04.2008 13:58
зема се появя аз
цитирай
34. анонимен - 0t buzdrov
06.04.2008 15:41
някои познава ли лично момчето;казжа се Гошо; та го коментирате на вас не ви ли е лдвало да претрепите някои просто тои е имал куража да го направи мижетурки!!!
цитирай
35. анонимен - цвети
07.04.2008 00:04
ей тапаци спрете се малко със свинщината си само глупости пишете !Момчето неееее "НАРКОМАН" А е HOOLIGANS ,нее наръгал ватмана ,такаче не правете от мухата слон и не си измисляте аз лично знам какво е станало видяла съм и лично познавам момчето ватмана предизвика мом4ето и си го заслужи даже му беше малко за такива утрепки треа яко бой до смърт ,градския транспорт е под сякаква критика ватманите си позволяват каквото си пожелаят да правят не стига 4е не си спазват графиците и закасняват само и ни карат да виси ме и да чака ме по спирките а и ни затварят вратите псуват ни удрят ни и ни возят като картофи тва е под сяква критика нямат право .но правителството не го интересува так4е евалата на момчето само така с тия гадове народа треа се дигне ние няма да си мълчи ме и да сме мишки !!!!!!!!БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО!!!!!!!!!!
цитирай
36. анонимен - цвети
07.04.2008 19:27
съгласен съм за положението в градския транспорт, ама това не е начина. Ако всеки започне да троши и бие какво ще стане?
Момчето трябва да лежи в затвор! Трябва да лежат всички, които си позволяват подобни своеволия.
А дали е наркоман... беше си дрогиран най-малкото или под въздействие на нещо...
!!!!!България над простотията и олигофренщината!!!!!
цитирай
37. lubopitka - да то пък защото е много смела пос...
08.04.2008 08:37
да то пък защото е много смела постъпка да пребиеш някои нали...
цитирай
38. анонимен - az go napravih kazvam se georgi
14.04.2008 02:26
dadoha mi 6 meseca ispitatelen srok no iskam da kaj 4e shte mu s4upa nai skoro kaskata na tva pedal4e deto mai bilo jeneno za ciganka i jivee v lulin mihail veli4kov mai se kazva skoro pravdata shte doide a koito iska da mi kaje neshto li4no imam skype CSKA.SOFIA1 i ne sam narkoman iskam d ase znae
цитирай
39. анонимен - hi
17.04.2008 09:32
ei dexter s kakvo pravo shte me nari4ash narkoman ili drogiran iskam da popitam ne zimam droga bqh piqn no ne mnogo de kolko da mi se otklu4i agresiqta a tva 4e me napcuva na mika oniq nikoi ne go spomena ama imam svidetel koito mi kaza 4e e taka i ako se stigneshe do po golam sad shte6e da doide i da svidetastva a v 24 4asa pishat 4e sam go zasqkal s kola az nqma knija i ne moga da karam kola
za tva zapomni edno ne vrqvai na si4ko koeto se pishe 4e da ne zema az da povqrvam v teb i da te nameriq.. ot georgi
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!