Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2010 10:07 - Кучeта и цигани
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1794 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 15.01.2010 11:15


Здравейте Приятели,

Днес като си излязох от вкъщи и тръгнах към работа се разминах с една циганка - клошарка дето рови по кофите и двете й кучета се стрелнаха към мен и ме нападнаха зверски. Е, само ме лаеха, ама малко им трябваше да ме ръфнат!
Кога ще има истински контрол върху кучетата. Ако зависеше от мен, нямаше да остане нито едно бездомно куче по улиците и всички, кучета които са агресивни и са безконтролни, като днешните две, щяха да бъдат отстрелвани.
Както те са защитени и имат права, така и аз искам да съм сигурен и да си вървя необезпокояван по улиците. Предполагам, че всеки от нас е имал проблеми с бездомни и не толкова бездомни кучета.
Ако толкова има нужда от разхождащи се животни из града, може да си развъдим котки, катерици или друг по-малко опасен добитък. Мен от катерици не ме е страх.
Кога ще се вземат мерки най-после срещу кучетата? Има не малко инциденти, които заслужават внимание и някакво решение на проблема. Не по-малко злобни от такива агресивни псета са и някои природозащитници.

Бо.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!