Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2009 09:42 - Нова страхотна опция пуснаха във фейсбук - скрийншот + мануал
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2480 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 01.04.2009 09:47


Здравейте Приятели,
Момчетата от фейсбук пуснаха опция за борба с кризата. Новата функционалност генерира резерви за "черни дни" и прави сериозна заявка за инструмент, който ще ни помогне в най-тежките моменти при криза.

Прилагам скрийншот на опцията, който ще коментирам по-долу:
image
Цъкни на снимката за по-голям размер!

Та участвам си аз в клуб "Пастърма" и си следя всичко от тях, но в един момент спама от тях стана доста и реших да ги разкарам от уала си. Отварям опцията скрий и какво да видя :) та дааа .. ето я страхотната опция... скрий ПАСТЪРМА. Веднага ми хрумна, че участвам и в други клубове като "домашна лютеница", "пържоли", "кюфтета", "кока кола"... та това си е невероятно. Чрез тази опция генерираш нужните резерви и в един момент, когато потрябват си ги ползваш.

А вие знаете ли за подобни функционалности в други ваши любими сайтове?

бо.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - И аз участвам в този клуб :)))
01.04.2009 13:40
И аз участвам в този клуб :)))
цитирай
2. dexter - :)
01.04.2009 14:04
и ти ли обичаш пастърма?
цитирай
3. soho - Много :)))
01.04.2009 14:16
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!