Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2009 08:41 - Хемендегс без хем
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3269 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравейте шампиони,

Разредих писанките тук, ама няма начин.
Как сте.. надявам се добре :)

Май не съм ви разказвал, че от една - две седмици всяка през сутрин отново спортувам. Ходя си на фитнес и вая тяло чудо и приказ. Ставам в 5.45 и в 7.00 съм във фитнес залата. Чуствам се страхотно, защото вече мускулната треска поотмина.
Освен това ф. се опита да ми направи специален хранителен режим, който аз разбира се не спазвам.
Днес надявам се ще е един прекрасен почивен ден. Започнах с тренировка и сега ще възстановя загубените калории с тази прекрасна закуска за шампиони.

image

От ляво на дясно съм подредил: чаша питателна кока кола, три чудесни яйца и кофичка данет дуо.

Хубав ден на всички, които си почиват днес като мен и успешна работна седмица на останалите!

Бо.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
23.02.2009 09:49
хм, странно в специалният хранителен режим включва ли се данет и кола?:)))
цитирай
2. mathilda - давай,
23.02.2009 12:45
да покажеш фитнес-телце другия път :)
цитирай
3. thebestdamnthing - Tova da ne bi da e skrita reklama na ...
24.02.2009 17:28
Tova da ne bi da e skrita reklama na Nescafe?? :D :D :D
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!