Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2009 09:27 - Ей ся фанах голямата кешовица!
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6482 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2009 09:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте Приятели,

Тея дни няма да пиша, защото най-после съдбата реши да ощастливи и мен. Днес сутринта получих мейл, който ми дава шанс да забогатея с 15 млн от Големите британски лири.

Ето и текста на писмото, което получих:

" От Dr.Pell Гордън
Номер на мобилен: +4470*******
 
Аз съм Dr.Pell Гордън От H****n, северозападната част на Лондон, тук в Англия. Аз работя за N***t банка C****n Лондон. Пиша ти от моя офис, който ще бъде от огромна полза и за двете ни. В моя отдел, в качеството си на помощник мениджър (Велика Лондон Регионална служба), аз открих изоставена сумата от Ј 15 милиона Големите британски лири (петнадесет милиона Големите британски лири) в сметката, която принадлежи към един от нашите чуждестранни клиенти Късна Mr.Thompson Морисън американски гражданин, който за съжаление загубили живота си в самолетна катастрофа на Аляска Airlines полет 261, който забил 31 януари 2000 г., включително и на жена си и само дъщеря.
   

Изборът на контакт с теб е aroused от географски характер на мястото, където живеете, особено благодарение на чувствителност на transaction.and поверителността тук. Сега нашата банка е чакам някой от роднините да дойда-нагоре за вземането, но никой не е направил that.I лично до момента е неуспешна в намирането на роднините за 2 години сега, искам вашето съгласие да представи Вас като близките роднини / Уил бенефициер за починалия, така че приходите от тази сметка на стойност 15 милиона лири може да се обърне към вас.
 
   
Това ще бъдат изразходвани или споделя в тези проценти, 60% за мен и 40% за вас. Имам осигурени всички необходими правни документи, които могат да бъдат използвани за резервно копие на това твърдение ще се падат. Всичко, което е необходимо е да се попълнят имената ви до документите и узаконявам него в съда тук, за да докаже като законните бенефициента. Всичко, което изисква сега е вашият честен сътрудничество, поверителност и доверие да се даде възможност да видим тази сделка чрез. Гарантирам ви, че това ще бъде изпълнено в рамките на правен режим, който ще ви предпази от всяко нарушение на закона.
 
   
Моля, дай ми следните: Тъй като имаме 7 дни да тече през него. Това е много СПЕШНО моля.
 
 
1. Пълно Име
2. Вашият Директен мобилен номер
3. Вашият Адрес за контакти
4. Дата на раждане
5. Занимание

  
Като отиде през методическо търсене, реших да се свържем с вас с надеждата, че ще намерите това предложение интересно. Моля за Вашето потвърждение на това съобщение и се посочва интереса ви, ще ви предостави повече информация. Се стремим да ми кажете вашето решение в най-кратки срокове.

 
Можете да се свържете с мен на моя частна поща:******@hotmail.co.uk
 
 
 
С уважение,
Dr.Pell Гордън
Номер на мобилен: +44********"

Аре... аз отивам да си подготвя документите и да забогатявам. Като обарам голямата кешовица, ще черпя! ;)

Бо.

P.S. Ех как мразим спама и как ме забавляват подобни....



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - хайде да харчим
04.02.2009 09:41
аз освен тскова писмо, получих и от адвокат на умираща, на която Бог е казал моя мейл и сега чакам толкова много освен британски лири и американски долари
цитирай
2. doriana - Лелееееееее - перфектен начин са ...
04.02.2009 09:46
Лелееееееее - перфектен начин са измислили измамниците да изтръгнат личните ти данни! А после, че няма да получиш 40% от тия 15 млн. е ясно. Но пък може да се сдобиеш с куп други неприятности - като да се забъркаш в измами, а всички следи да водят до теб и твоите лични данни.
Ами то всичко е прозрачно, четейки това писмо...просто няма друг начин да е!
цитирай
3. dexter - doriana,
04.02.2009 10:07
Ако им изпратиш данните си, могат да опитат и да те врътнат, като те накарат да им пращаш кинти за бакови трансфери, такси и етк...
цитирай
4. estrella - Току що
04.02.2009 10:15
го получих и ааааз, толкова се развълнувах хахахааах Няма такава дивотия, ня-ма. За тази, дето бог й казал моя мейл не бях чувала:)))
цитирай
5. анонимен - браво
04.02.2009 10:34
ти си един от милиардите получаващи този е-мейл.
Очевидно обаче си един от много малкото, които го прочитат.Ако естрела не ти беше първа дружка бих те нарекъл глупак, но ще се въздържа.
цитирай
6. dexter - Приятели,
04.02.2009 10:39
благодаря, че ме четете. ;)
цитирай
7. doriana - Моля, пак заповядай! :))))))
04.02.2009 10:54
Моля, пак заповядай!
:))))))
цитирай
8. viki11 - ПРез 1992 година бях в Англия на с...
04.02.2009 11:05
ПРез 1992 година бях в Англия на студентска бригада.
От този момент станах спец по тези награди. Аз не обичам хазарта, или го обичам, но не обичам да губя, но приятелят ми доста игри изигра, и доста го ИЗИГРАХА. Те са необятни. И се чудя, защо все още има балъци, които не вярват на препатилите, а държат да вложат и своите пари в чуждата каса. За вирусите да не говоря.

Толкова са начесто, как може още да те забавляват? Явно си представяш , че печелиш. А аз, как ни лъжат.
цитирай
9. viovioi - кешовица???
04.02.2009 11:12
Тази дума е с особена харизма. Хем кеш, хем аванта!!
цитирай
10. sofiya - Ооох, не си единственият "зарибен"...
04.02.2009 11:22
В нашата редакция има двама редактори, които получават подобни "награди" от по 10-15 хиляди евро, и то е откакто е финансовата криза....Странно, нали!
цитирай
11. spasunger - Хихихихи :-))
04.02.2009 12:12
Аз тези си ги колекционирам. Имам нещо като хоби - събирам "Нигерийски писма".

На някои даже си правя труда да отговарям като нямам какво друго да правя. Големи смехории им пиша! Един даже ми отговори хахаха :-))
цитирай
12. fesko - :)))
04.02.2009 12:55
На мен ми беше писало едно сираче от Нигерия, чиито баща беше убит от бунтовниците и искаше пари за нещо си.. А, да, за наследството :)) .. Много тъжна история.. :))))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!