Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2009 16:57 - Мисля да стана програмистче
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4466 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравейте Приятели,

Наскоро писах дето тате е купил трактор, ама май бизнеса няма да потръгне. Не ми харесва идеята за семеен бизнес и искам да се развивам самостоятелно.
Чудех се какво да предприема и какво да захвана.
В крайна сметка реших да стана програмистче, защото са ми казвали, че те са яко в кинти.

Ето и първия ми програмен код на езика за програмиране РХР (чете се ръ хъ ръ за непросветените):



Това е код за пресмятане на "тънки сметки без кръчмар", като резултата от тънката сметка се визуализира в уеб браузър!
Важно във всеки ръхъръ код е да се слагат точка и запетайка накрая, както и да се слагат понякога символи различни от числа и букви.

Моля, бъдете внимателно с използването на въпросния код. В случая го предоставям свободно за ползване на който иска.

Стискайте ми палци да си намеря подходяща работа.

Бо.


Тагове:   мисля,


Гласувай:
0



1. анонимен - PHP Warning:
03.02.2009 17:01
PHP Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/virtualp/public_html/fsfdsfsd/first_RHR_code.php:546) in /home/virtualp/public_html/htrrt/includes/smetki_bez_krachmaria.php on line 2660
цитирай
2. totenlicht - ха ха, Декс, моля те, ще се заемеш ли с ...
03.02.2009 17:35
ха ха, Декс, моля те, ще се заемеш ли с поддръжката са новия ми сайт? :)
цитирай
3. mathilda - станиии :))
03.02.2009 18:15
а с тоя код ще докараш фалит на майкрософт :)))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!