Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2009 10:36 - Върви ми на сблъсъци по заледеното
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3914 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 22.01.2009 11:21


Здравейте Приятели,

След като преди няколко дни се отървах само с малка уплаха и без никакви щети след първото си ПТП, днес ми се случи отново.
Ситуацията: карам си аз по широк булевард с една единствена кола пред мен и около мен. Светва жълто, колата спира. Аз натискам спирачки и се плъсгам елегантно към багажника на вече спрялата пред мен кола.
Какво следва: Викане на КАТ - чувал съм митове, че за КАТ се чака почти цял ден да дойдат да огледат щетата. В моя сучай не. Момчетата дойдоха веднага, бяха любезни. Написаха си ми акт и всичко както си му е реда. Дори се наложи да викнат втори екип, че тези нямаха дрегер. Вторият екип също дойде бързо. 40 минутки след тежкия сблъсък всичко беше приключило. Остава само уплахата.
Какво следва: сега е час и тридесет минути след удара. Вече знам как да действам. Как да процедирам за каското, намерих сервиз, асистънса ще ме откара до него... дано всичко мине гладко.. като заледения участък сутринта.
Как съм аз: в момента осъзнавам ситуацията и усещам, че се скапвам. В такива моменти запазвам хладнокръвие, но час-два след това корема ми се свива на топка, започвам да се притеснявам и трепера, въпреки, че всичко вече е минало... пост трамватичен шок или и аз не знам какво е... но съм го виждал и преди и не само при мен.

Искам да благодаря на моите спътници в случая, че ме преведоха през ситуацията и ми помогнаха да се съвзема и организирам и да им се извиня за емоционалната сутрин.
Благодаря и на КАТ за бързата намеса и помощта (нищо, че това им е работата).

Ще видим колко коректни са и застрахователите ми в случая... ходенето по мъки там тепърва предстои.

Бо.

Ето и малко снимки:

image

image
image

image

image



Гласувай:
0



1. анонимен - Колежката от другата стая(вече)
21.01.2009 10:41
Душка, нищо не се е случило :) беше забавно :)
цитирай
2. sisithebest - оле
21.01.2009 10:41
да внимаваш :)
цитирай
3. estrella - Дишай
21.01.2009 10:59
и трий. Освежава:))))))
цитирай
4. анонимен - Tigre, ti si nai-golemiq!
21.01.2009 13:42
nema a se dava6 na PTP-tata sas MPS-tata ;)
цитирай
5. анонимен - няма да се плашиш
22.01.2009 14:25
Леко си се чукнал Божка, нищо ти няма. Ще ти мине като на куче :))).
цитирай
6. анонимен - пак колежка и пак от другата стая (вече)
28.01.2009 14:44
такъв е живота :)))всички се блъскаме, блъскат ни и трябва да свикваме. ще направим едно лечебно пийване, за да се възстановим. а и без друго ще сме без коли и няма да мислим колко ще пием:)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!