Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2008 09:45 - Нова бизнес възможност пред мен
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1120 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.12.2008 09:50


Здравейте Приятели,

Как сте? Украсихте ли елхата? Аз още не, но нямам търпение да си се прибера, да закупя елха и да си закача топките на нея, а под нея да изтропам всички кашони с подаръци. Както и да е.. толкова за коледното настроение.

Сега ще си говорим за новата ми бизнес идея! Пак ми се отваря бар... истински и крайпътен. Всъщност мисля си, че един крайпътен бар ще е обречен на неуспех. Защо ще попитате вие? Ами защото не може и не трябва да караме пили (употребили алкохол, а не да превозваме пиле(и)та), т.е. остава варианта за безалкохолен крайпътен бар. Замислям се още за предлагания асортимент - безалкохолни напитки, коктейли и топли напитки. Май отпадат и млечните коктейли и напитки на млечна основа, поради... както и да е. Тоест отиде ми крайпътния бизнес.
Решихме бара ще е в центъра на някой град или село (държава не се счита - поради вероятност за случване на горния абзац). Селото май и то отпада, защото бара в селото се казва кръчма или хоремаг (наскоро ми казаха, че това означавало хотел-ресторант-магазин).
Така... ще си правим бар в центъра на някой град. В него ще правя чудни коктейли с много алкохол и лимони. Освен това входа ще е свободен за всички хубави дами. Ще има готина музика и чаша с мариновани моркови на всяка маса.
Измислих си и имена на бара. Единият вариант е бар "Бръм-бар" или пък бар "Дък". Ще реша кое да е!

Някой да има разработен бизнес план за бар с моркови?

Бо.


Тагове:   нова,   мен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!