Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2008 12:37 - Лондон – ден втори
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4509 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравейте приятели,

 Продължавам с описването на моите дни в Лондон. Почвам този разказ в 9 часа българско време и седем тукашно. Още не мога да се настроя и да си спя до късно.

В момента съм в леглото и чакам останалите да се разбудят и да потегляме по дневните си задачи.

Тук вали (навън де)!

За днес сме планирали шопинг и отмятане на някои от забележителностите. Вечерта мислим да посетим някой клуб, но ще видим как ще се развие денят.

Така .. излязахме значи към 10 часа от къщата на моя приятел и тръгнахме да мятаме крачоли из Лондон.


image

Снимка пред къщата, в която съм отседнал.

Най-напред си заредихме картите за градски транспорт за една седмица. Тук имат много яка система с магнитни карти. В София нашите се опитват да я въведат, но има много хляб да изядат още. Системата се казва Ойстър. Имаш си магнитна карта, която можеш да заредиш на различни места (пощи, някои магазини) с различни суми или да си направиш абонамент за определен период – ден, седмица. Всяко пътуване с превозно средство ти е около един паунд. Дневен абонамент струва между 5 и 8 паунда в зависимост дали ще се ползва картата в пиковите часове. За една седмица и за зоните от първа до трета ми излезе 28 паунда. При влизането и излизането от метрото или при качването в автобус има магнитни четци, където ти се регистрира всяко едно пътуване от Ойстър картата. В автобусите можеш да се качиш само от предната врата и да си купиш билет от шофьора или да се чекнеш с картата. Характерно за автобусите тук е че са на по два етажа и горе почти никога не слагат шофьор, което си е малко екстремно. Да не говорим, че има и безшофьорни влакове. 

Тук има около 10 – 12 линии на метрото и всичко е организирано страхотно. Над земята вървят хиляди автобусни линии, влакове, таксита и етк.

Този втори ден и първи за обиколки в Лондон исках да посветя на места, на които вече съм бил и да ги обиколя на бързо, да се щтракна и да ми останат другите дни за места на които не съм бил.

В квартала (Лейтън – 3 зона) на тръгване минахме през един ТК Макс и някакви други магазини и след това си хванахме метрото към центъра. Слязохме на Оксфорт стрийт и се поразходихме по нея.

След това минахме през Сохо, където си направих някои снимки с табели, разгледахме и отидхме до Пикадили. Понаснимахме се и там.

image

Известната улица пълна с кафета, в която отмарят известни личности.

Разходихме се из него район и слязохме към Бъкингамския дворец.


image

Бъкингамския дворец.

Направихме си снимки и там и след това седнахме в парка Св. Джеймс, където починахме, поснимахме катерици и други мацки и си поговорихме.


image

Палава катерица в парка.

След парка се запътихме към Биг Бен и колелото.


image

Биг бен сниман от едната страна.


image

Лондон ай или колелото над реката.

След колелото, хванахме метро до Тауър Хил, където минахме неколкократно през Тауър бридж, насладихме се на стъмващия се Лондон и светлините откъм ситито и на реката. Понаваля ни един як дъжд.


image

Нощна снимка на тауър бриджа.

 


image

Снимка на нощното сити. Тук някъде е и известната сграда "Яйцето". На мен повече ми прилича на куршум, а някой тук и викат "Дъ Вибрейтър"

След това хванахме метрото и се прибрахме. Бяхме си купили хубав кубински ром, нарязахме българска луканка и се забавлявахме на домашно. За съжаление нямахме сили за илизане на клуб вечерта, а и не си харесахме нищо за Четвъртък вечер.

Тези дни научавам нови думички. Моят приятел живее с родителите си тук и вечер си говорим за топъпване, моргиджи, сториджи, холидей и дейофи. Тук извиняваме се е аймсори или екскюзми; благодаря е тенкю или тенкюверимач; етаж е флат и т.н.

 Хубаво си изкарвам тук и съм доволен. Вторият ден от пребиваването си почти не съм имал спречкване със закона и не съм вършил нищо незаконно.

 Очаквайте и разказа ми за третия (днешния) ден от пребиваването ми в Лондон. Днес ще се пазарува уж. Имам над хиляда поръчки за дрехи, чай и дребни сувенири.

 С удоволствие чета и вашите коментари и се забавлявам и с тях. Някои хора от България ми липсват!

 Поздрави на всички!

Ваш Бо.



Тагове:   Лондон,   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sisithebest - хехех
05.12.2008 13:42
пак намери катеричките , значи :)))
цитирай
2. estrella - Не забравяй
05.12.2008 14:07
за Канари Уорф. Там можеш да видиш световната финансова криза на живо. За съжаление. Уф, Лондон. А аз пия кафе.
цитирай
3. dexter - :)
06.12.2008 00:43
дамм ... канарито беше днес... утре разказа за днес, че сега отиваме на клубче ;)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!