Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2008 23:59 - Изложих се на сефтето си - не съм съвсем + бонус изводи
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3727 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 14.11.2008 08:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте приятели,

Абе да ви споделя за сефтето на което за малко да се изложа като вчерашна кифла на витрината на баничарница.
Прибирам се аз днес от работа и се хващам да готвя, разбираш ли. Онзи ден си бях купил един пакет макарони - премиум и от няколко дена им се каня. Най-интересното е, че аз макарони ще готвя за сефтееее.
Включвам аз печката отдолу (тя нашата печка само като я плъг енд плейнеш в разклонителя тръгва). Той котлона си е наместен да топли на макс. Наливам вода в малка тенджера за да се стопли по-бързо и слагам тенджерата на котлона.
Викам си имам малко време и може да отида да поцъкам на компа. Разбира се както предполагате забравям водата и се връщам след 25 минути. Оооо, изненада... водата студена, котлона лед. Сещам се аз, че миналата седмица Доца (една гостенка на Мирко) беше бърникала копчетата на печката... тегля  и... много поздрави на ум  и намествам котлона уж да е на макс. Пак отидох на компа и след 20 мин, водата пак студена. Това малко уби желанието ми за готвене, но реших да не се предавам. ИЗтичах до моята стая и си взех компа. Добре, че си пуснахме летящ нет из къщата.
Седнах си аз в кухнята на масата и започнах да изпробвам различни комбинации с котлоните. По едно време ту имаше топло ту нямаше. Помислих си Мирко (моя съквартирант) да не би да е вързал пак тока към светофара. Преди така беше направил и имахме ток само на червено, че най-много траело, а на жълто мигаше всичко у нас.. да сме в готовност за тока. Щото Мирко чувал, че някои ги хваща неподготвени тока и затва шибнал жълтото.
Питах Мирко дали си е играл с кабелите и той каза, че не е. Ама макарони не отказа...
Върнах се в кухнята и продължих с комбинациите. Някои хора биха казали, че съм магарешки упорит ама след три часа и двадесет и седем минути (буквално), вече имах вряща вода в тенджерата. Бойл и Мариот ряпа да ядат (ако не могат да си сварят макарони).
Та така... отворих аз пакета и аха да шибна макароните. В миг се замислих и... го шибнах :) целия... до кокъл дето се вика. Водата спря да ври, а тенджерата се напълни малко след до горе. До тук добре.. викам си... макарони няма да се ядат, но може да го докарам на качамак или на каша.
След 20 минути упорито захлупване и молитви, тествах и бяха почти готови. Явно кисненето в хладка вода пак сварява макароните (извод 1).
Бях си предвидил и сос, ама ако чаках и олиото да се сгорещи още толкоа, щях да си ги правя за закуска. Реших да импровизирам. Изцедих и сложих макароните в една чиния. След това добавих малко пуешко роле ( или квото там беше), шибнах половин консерва доматен сок (от на мама... страшни ги прави), настъргах кашкавал, сложих тайните подправки, които грижливо събирам сам самичък в планини и по поляни иии воалаааа... макаронкииии.
В интерес на истината станаха много добри. Имат вкус на тези, които ям из италиите. Мисля, че открих тайната им рецепта: Италианците готв.... аа киснат макароните на бавен огън (извод 2).

Сега в момента си хапвам, пиша и съм готов да ви споделя най-важния извод от вечерта:
Спагетите се правят от вътрешното на макароните! (извод 3)

Ще доям и ще лягам!
Ваш,
Бо.


Тагове:   бонус,


Гласувай:
0



1. krotalka - Истински ме развесели!
14.11.2008 00:37
Има надежда да станеш майстор готвач.
цитирай
2. анонимен - Колежката от ляво (вече)
14.11.2008 08:35
И на мен хиляди пъти ми се случва да забравя водата, но нямам твоя късмет да е студен котлона,
цитирай
3. to4ka - . ...
14.11.2008 10:12
hahaha A s van6noto na makaronite kakvo se pravi? :)
цитирай
4. анонимен - И аз така ги правя!Само дето моята ...
14.11.2008 11:17
И аз така ги правя!Само дето моята печка свети непрекъснато като коледна елха.Като засичат сметката за тока,се чудят каква тайна лаборатория имам в къщи.
цитирай
5. benra - :-)))))
14.11.2008 12:26
мисля да пробвам това с кисненето!
цитирай
6. hara73 - нямаш ли си .....
14.11.2008 12:35
приятели да ти помагат в такива ситуаций :-))), че по този начин рискуваше ,ако не си толкова упорит да си останеш гладен ,но поздрави за упоритостта , похвално ,затова си и хапнал. Добър апетит да ти е сладко :-))) Като откриеш някоя и друга тайна на кулинарията ,казвай.....
цитирай
7. madyie - z
14.11.2008 12:50
HAH! Поздрави, доста добре се е получило!
цитирай
8. анонимен - Pozdravleniaaaaaaa
14.11.2008 15:58
Otdavna ne se biah smiala tolkova
цитирай
9. albizia - Супер!
14.11.2008 17:59
Всъщност макароните са една от манджите, които не можеш да прецакаш дори да искаш :)
Не знам колко е било вкусно, но от четене ми потекоха лигите (Маа му, няма ли да си идва съквартирантката, че да ходим на стол!)
Опитай следващия път да сложиш малко олио и сол във водата, а ако котлонът продължава да прави проблеми, потърси си в близкия магазин готови сосове, които да спестят време. Щото времето е много важно, когато си гладен като вълк. :)))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!