Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2008 16:52 - А вие задавате ли глупави въпроси?
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1626 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравейте приятели,

Направих анкета сред колеги и приятели със следните въпроси:


  1. Към В.:

    АЗ: В, сама ли си мислиш текстовете* или някойти помага? (описанието, което си слага в дейтинг сайтове)

    В: ????

  2. Към Ф.:

          АЗ: Ф, какво е това на главата ти?

            Ф: Какво имам на главата си?



Резултати от анкетата:

  • брой анкетирани – 2 броя

  • изводи: 50% от анкетираните дават отговор „????“ като най-вероятен, а останалите проценти питат: „Какво имам на главата си?“

А вие задавате ли неудобни въпроси на близките си?

Ваш,
Бо.

П.С.: Аз съм тук и продължавам. Мисля вече да се подписвам по този повод като Боинг! (ако не си схванал, то не се старай)



Гласувай:
0



1. mathilda - задаваме, разбира се!
11.11.2008 17:05
пробвай насред супер оживена улица да спреш някой и да го питаш: "Извинете, виждали ли сте един човек?". Отговорът обикновено е "Не" :)))
цитирай
2. анонимен - Разбира се!
11.11.2008 17:51
Колкото по-близък чувствувам даден човек, толкова по-неудобни въпроси му задавам и толкова по-лошо се държа с него :-)
цитирай
3. udarensamolet - аз пък схващам за бпоинга :Р пък п...
11.11.2008 18:20
аз пък схващам за бпоинга :Р пък познай за въпросите, хаха :))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!