Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2008 21:47 - Имам два рибарски въпроса
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1125 Коментари: 1 Гласове:
0



Здравейте Приятели,

Както може би някои от вас знаят, аз съм член(!) на Българския ловно-рибарски съюз (БЛРС) от малък още. Няколко пъти съм се явавал на изпит, който успешно съм вземал и хиляди пъти съм се доказвал с въдицата.
Сега обаче имам два въпроса, на които търся отговор.
1. Първият си въпрос или по-скоро запитване отправям към изпечените рибари:
 Как вие умъртвявате улова преди да го изчистите и метнете в тигана? Дали е по-хуманно да оставиш рибата на брега на язовира да се удави от въздуха или както аз правя и теглите един отмерен удар с опъкото на отвертката и между очите... да не се мъчи животното?
2. Втори въпрос: Някой от вас хващал ли е шаран без кокъли? Една приятелка, съблогерка ми сподели, че имало такива животните из водоемите, ама аз съм готов да подложа на съмнение това. Моля, споделете!

С нетърпение очаквам коментарите ви.
Бо.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И ...
24.10.2008 13:05
... ще си почакаш! :)))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!