Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2008 11:06 - С поглед към небето
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3076 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 21.10.2008 11:08


Здравейте Приятели,

Намалих малко изявите си тук и почти не пиша последните дни, но затова си има причини. А и музата нещо бяга от мен в последно време.  След забележките на някои мои приятелки тук, все пак реших да се напъна и да драсна един два реда.
Ще ви разкажа  за новото си (или по скоро новоподновено) хоби.
От малък искам да се занимавам с авиомоделизъм. Така и не успях да се запиша на курс по това в родния си град. Просто нямаше такива курсове. Нямаше и магазин за подходяща техника, а и литературата беше малко.
Когато станах студент, открих магазин за авиомодели в града, в който учех. Честичко започнах да го посещавам и да точа лиги по моделите самолети. За съжаление подобно хоби излиза доста скъпо и тогава не можех да си позволя да се занимавам с това.
Сега, когато съм достигнал определено ниво в развитието си, си мисля, че е време да се посветя на тази си страст и да сбъдна детската си мечта.
От този ден нататък започвам да събирам информация и проучвам интернет за старта си в летенето с радиоуправляеми самолети.
Ако има разбирачи тук, моля нека помагат и да дадат насоки от къде мога да започна.
Засега съм се спрял на един радио-управляем самолет с електродвигател, но не знам дали ще е подходящ за старт . :)
Ето и въпросния самолет:
image
Ето и характеристиките:
Thunder Tiger Cessna 182 EP Park Flyer

Технически данни:

    * Разпереност: 864мм
    * Дължина: 738мм
    * Площ на крилата: 14.6дм2
    * Тегло: около 500гр.
    * Мотор: 370 с редуктор 4:1


Забележка:
Нужни са още (не са включени в комплекта): 3-4 канална апаратура, 2-3 микро серво-машинки, 10A спийд контролер, 8.4V акумолаторен пакет.

Явно самолета си няма всичко. Моля, ако някой разбира да ме посъветва дали това е добър модел и колко ще ми струва пълният комплект, готов за летене. Цената на това, което съм описал горе е 108 лева.

Идеята ми е да посвикна малко на този модел и после да си закупя истински (пак радио-управляем де) с ДВГ.

Мисля, че ми трябват и резервни части за първо време. ;)

Ваш начинаещ пилот,
Бо.


Тагове:   небето,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. udarensamolet - декс
21.10.2008 16:49
ъм, сега ще ти издам една тайна от занаята - перката да е синя иначе няма да лети :))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!