Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2008 09:26 - Ватманите
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1164 Коментари: 2 Гласове:
1



Здравейте Приятели,

Според мен ватманите в София до един трябва да бъдат освидетелствани и затворени! Такива хора нямат място на пътя или около него! Те са по зле от шофьорите на автобуси, таксита и маршрутки. Според мен това е така, защото не могат да източват трамвая и да крадат нафта.
Вие какво мислите?

Бо.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. udarensamolet - мне, не съм съгласна. . по-голяма ...
25.09.2008 15:31
мне, не съм съгласна.. по-голяма напаст от таксиджия няма :))
цитирай
2. mathilda - и защото не могат да излизат от релсите...
26.09.2008 11:55
и да правят ляв завой от най-дясна лента :))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!