Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2008 16:18 - Млад шофьор vs. трафик в София
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4474 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 24.09.2008 16:20


Здравейте Приятели,

От няколко дни съм съвсем млад, пресен шофьор и въртя по улиците на София. Честно казано е доста стряскащо, но с времето предполагам ще се свикне. Все пак трябва да се гледат сто хиляди неща и човек да се съобразява с: колата, таблото, маркировка, идващи от ляво и дясно, идващи отгоре, пешеходци  и т.н. и т.н.
Тъкмо се връщам от един ужасно тежък драйв в най-голямото задръстване. Бях на площад Македония на светофара. Първа кола в лентата ДО релсите. Зад мен дойде трамвай ... свирна леко и аз се изместих още по на дясно за да мине без проблем. От трамвая слезе най-тъпата ватманка и ми се навика като за последно... затоврих си джама и й теглих една на ум.  Това затвърждава виждането ми, че ако не се реализираш в живота ставаш тъп шофьор. Ако не ставаш за шофьор ставаш ватман.
Ватманката (русолява 35-40 годишна, очукана от живота "жена") на въпросната жълта шестица, която към 15 часа мина през пл.Македония е ДРИСЛА! Едва ли ще прочете, ама трябва да си го излея някъде :)
Тъпата крава едва ли щеше да се прави на мъж, ако бях с голям черен джип, а не с малка калинка с провинциална регистрация! Разбира се беше под достойнството ми да се разправям с нея.. а и ме достраша малко... тате ми е казвал с шофьори да не се разправям!
Така... по-добре ми е. Сега искам да кажа на всички останали шофьори да са по толерантни на пътя. За първи път осъзнавам колко смисъл има в лафа "Никой не е роден научен".

Приятели, карайте внимателно и без излишни нерви!

Бо.


Тагове:   млад,   шофьор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - И.И
24.09.2008 16:25
Дам, не е лесно да си шофьор, не забравяй да гледаш и на горе, може някой хиликоптер да кацне :)
цитирай
2. анонимен - Ще ли да не ви е..а?
24.09.2008 16:29
Аз пък бях в колата и беше наистина много екстремно. Карам от около 2 години кола, е вярно е че са слизали да ме бият какви ли не от мутри до обикновени простакеси но тази беше зверски агресивна. Дори заплаши да го убие, да му счупи огледалото и изглеждаше особено притеснително с металния лост в ръка... Е. Важното е че сме живи и да сме благодарни че нямахме пистолети защото сега нямаше да пишем тук а щяхме да сме в 4-ро районно :))) А аз ти пожелавам да си вземеш един Хамър за да им затвориш устата на такива ДРИСЛИ защото те могат да вдигнат скандал само на един млад, неопитен водач на МПС в обикновена кола, а никога не биха казали и копче на човек купил си книжката, и който кара в насрещното, говорейки по телефона и псуващ ватмана що не му дава път като той е на релсите... Ха да им е честито!
цитирай
3. mathilda - не се давай,
24.09.2008 17:41
още повече на ватманки :))
цитирай
4. pakostinka - Декс,
25.09.2008 00:08
аз мога да ти бъда навигатор и то от тези, които не изнервят ;)
цитирай
5. dexter - Пакост,
25.09.2008 09:23
Можеш ли да биеш ватманки?
цитирай
6. pakostinka - Ами
25.09.2008 14:23
имам си бухалка, специално за целта ;)
Навит ли си? ;)
цитирай
7. dexter - навит
25.09.2008 19:25
съм :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!