Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2008 14:37 - Ебаси кефа
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1505 Коментари: 3 Гласове:
0



Здравейте приятели,

Днес ми се случиха следните забавни случки:
- първа случка - в офиса съм сложил една кутия на бюрото, която е опкована в найлонова торба, а една от палавите ми колежки си помисли, че това е торба с ТЕРАКОЛ.
- втора случка - обядвам с една мацка днес и я питам коя и е най-налудничавата еротична фантазия и тя ми каза, че обича да го прави в планината при минус двадесет градуса.

Баси фантазиите дето ги имат жените.

Бо.

П.С. Ако има мацки, които обичат да готвят, обичат скоростния секс и мразят акробатиката, нека ми пишат на лични...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zero - Бо,
18.09.2008 14:52
навън може да е - 20 градуса, а пред камината не е нали Бо? Може и така да се погледне ...:)))Пожелавам на колежката ти да не остане само като фантазия секса в планината...Поздрави.
цитирай
2. pakostinka - Хм,
18.09.2008 16:18
колко съм стандартна в сексуалните си фантазии...тази вечер ще мисля за нещо по-атрактивно ;)
цитирай
3. udarensamolet - хаха, готвя само по принуда, обаче ...
18.09.2008 22:38
хаха, готвя само по принуда, обаче пък обожавам да ям :))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!