Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2008 13:17 - Видях черна дупка - аз съм щастлив и млад физик
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2759 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 10.09.2008 13:18


Здравейте приятели,

Преди съм ви развивал своите теории по физика и приложението и в бита и естестиката. За справка: тук. 
В  този пък постинг засегнах закона на Архимед и се опитах да му намеря съвременно приложение в професионалното развитие на хората.
Имам интереси по физика и астрономия още от малък. Писал съм хиляди публикации и съм участвал в научни конференции, където с колеги сме разисквали различни проблеми.
Не съм предполагал обаче, че точно днес (всъщност тайничко се надявах де) ще видя черна дупка. Да, видях! Както си стоях и обядвах в кварталната кръчма срещу мен седна една чернокоска - засукана знойна красавица с къса поличка. После видях черната дупка и след това нищо не помня!

image

След тази случка нищо не може да ме изненада и тези дни очаквам сблъсъка на двете елементарни частици и след него получаването на големия взрив. Интересно ми е само след взрива дали ще се зароди нова вселена, както е станало едно време?

Оставам в размисъл!

Бо.


Тагове:   дупка,   щастлив,   млад,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drlubenova - Издържано е и медицински, и лите...
10.09.2008 16:11
Издържано е и медицински, и литературно, Вашето откровение.
цитирай
2. mmmmmmmmm - . . . . . .
14.09.2008 13:24
Сподели!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!