Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2008 09:55 - Как да сме неотразими в тантра
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1993 Коментари: 2 Гласове:
1



Здравейте приятели,

Скоро не съм публикувал нищо в рубриката хауту и затова реших да метна един постинг тук. Ще ви занимавам с въпроса, който съм поставил в заглавието на моята днешна публикация и в същото време ще ви разкажа какво ми се случи снощи.
Тези дни се радвам на небивал  интерес  от  страна на жените.  Ето например днес сутринта си вървя аз и ми се върти главата от снощи.  По едно време  около ндк  ме заобиколиха четири  невероятни красавици и всяка от тях изгараше от страст и желаеше да ми даде... първия безплатен всекидневник. Аз разбира се избрах най-красивата от тях и напих вода от нейната стомна... така де.. взех от нея броя. Интересно явление е първия български всекидневник. После видях в метрото, че всички го четат. След като слязох от метрото минах покрай една спирка. Спря автобус и слязоха хора. Никой не го носеше или четеше. Явно този вестник се раздава само на хората от централните райони на София.
Друго интересно преживяване беше снощното ми излизане. С приятели отидохме в известен столичен бар, а след това в дискотека в студентски град, чието име няма да споменавам, за да не и правя реклама (е споменал съм името в заглавието). В дискотеката разбира се имаше страшно много мацки, които се развихриха на дансинга.
Направи ми впечатление едно хлапе! Да, действително имаше едно момиче, което изглеждаше на 15-16. Беше с приятелка и седнаха на маса до нашата. Хлапето познаваше всички - охраната, сервитьорките и диджея. Явно беше детето на шефа или нещо такова. Праскаше водки и си пушеше като голям човек. А как само играеше и въртеше дупе. Буквално можеше да пише числа с дупе. Видях осен, шест, девет, двадесет и две, тридесет и три, а на шопската салата мисля, че докара и тридесет и осем. Мисля да си пусна днес тото с тези числа. Може да ударя нещо, защото снощи не успях за съжаление. Въпреки това бях най-класната бройка в заведението и всички женски погледи бяха в мен. Аз обаче седях и си пиех и си се кефех. Когато изпих третата си водка отидох да си напудря носа. След като пуснах една вода се спрях на мивката да си измия ръцете. Имаше огледало, но не се видях на него. Това се получава, защото след три водки ставам просто неотразим!
Други мацки, които ми се наслаждаваха, бяха една групичка волейболистки. Сред тях имаше едно доста квалитетно парче.
Имаше и други мацки в заведението, но на тях обръщах по-малко внимание!

И така.. за да сте неотразими в тантра... бъдете като мен!

Хайде стига толкова приказки. Сега да поработим!
Бо.


Тагове:   как,   неотразими,


Гласувай:
1



1. анонимен - вземи и мен следващия път
03.09.2008 10:21
хахаха, няма как да не отбележа остроумието ти Бо, особено за неотразимостта ти...кефи ме стилът ти, явно умееш да се забавляваш, аз също мога да изписвам разни комбинации танцувайки, а мога и да разбивам белтъци с гърди...вземи и мен следващия път като излизаш...:) лека
цитирай
2. dexter - :)
03.09.2008 10:38
Анонимен номер едно.. ако си мацка, взимам те!
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!