Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2008 14:03 - Днес имам рожден ден!
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1940 Коментари: 5 Гласове:
0



Здравейте приятели,

Дойде времето и аз да остарея с още една година. Неусетно бързо измина времето от последния ми рожден ден до този.
На този ден човек си прави някои равносметки за изминалото време. Днес се замислих как остарявам и това ме натъжи малко. Сетих се и за мои стари приятели, които не съм виждал през изминалата година и си наумих да им се обадя. Това ми върна силите.
Днес ставам пълнолетен и съм готов да вляза с всички сили в живота.
Нормално е и човек да си направи план за следващата една година. Аз си поставям за цел да завърша гимназия и другото лято успешно да вляза в университет. Дори съм си наумил какво точно ми се ще да уча, но няма да издавам. :) Друго не смея да планирам, защото съм обещал да се пускам по течението повече и да не му мисля много много!

Партито ще направя в два епизода:
- тази вечер се събирам с най-близките си - с моите роднини. В нас ще са майка и татко и близначките (двете ми по-малки сестри). Освен това ще дойдат и баба и дядо. Ще празнуваме с торта!
- в събота вечер съм решил да събера верните си приятели и да ги почерпя - ще дойдат Ники и Елена. Поканил съм Вяра, Лидия, Камелия и Ваньо. Дано си изкараме готино. Майка обеща да направи сандвичи от франзела с майонеза и саламче отгоре. Татко ще извади ракия и ще ни закупи и друг алкохол и безалкохолни напитки. Лидия пък обеща да донесе музика, тъй като отскоро имат интернет у тях и теглела свободно. Накарах я да запише хубави гръцки песни и малко класика.

Честно да ви призная нямам търпение да дойдат и двете партита. Весело ми е и с нашите, но се чуствам и много добре с приятелите. Отдавна харесвам Лидка и се надявам да ми върже на партито ми за рожденния ден.

Някой хора не ми се обадиха днес, но нищо има време още.



Тагове:   ден,


Гласувай:
0



1. dreamon - Дай си адреса
27.08.2008 14:14
да дойда и аз, ще ти донеса подарък, обещавам
цитирай
2. udarensamolet - хахаха, добре дошъл при пълноле...
27.08.2008 14:18
хахаха, добре дошъл при пълнолетните ;))
да не забравиш и нас да ни почерпиш с татковата ракия виртуално :))
цитирай
3. totenlicht - а такааа. . честито и да порасТнеш ...
27.08.2008 15:38
а такааа.. честито и да порасТнеш още по-голям :))
цитирай
4. soho - Ами честито - вече можеш да пиеш с...
27.08.2008 17:35
Ами честито - вече можеш да пиеш свободно ;)
цитирай
5. drblondy - ЧРД, мило другарче!
27.08.2008 18:56
А бонбони няма ли? :(
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!