Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2008 10:49 - Концертите на село
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2784 Коментари: 9 Гласове:
1



Здравейте приятели,

Бива ли такова нещо? Възмутен съм от тъпия концерт в петък. Може да е било много яко, уникално и т.н.,  но този концерт ми създаде само проблеми, изнервяне и неприятно впечатление.
Случи се така, че в петък вечер бях излязъл да пообиколя малко из известните столични клубове и в студентски град. Да ама не... от 23 часа центъра на София беше почернял от металяги. Движението беше адски затруднено и нямаше едно свободно такси в продължение на часове. В крайна сметка след три часово обикаляне в 2 часа успях да стигна до студентски град.
Там беше същата работа. Навсякъде гадни металяги, които потребяваха благините на нощните заведения и магазини.
Отидох в един от стрийтбаровете, където също се напълни с ледърмени. Поръчаха си по бира и заспаха по масите.
Моето предложение е такива събития да не се правят в София. Колко поляни има из България. Да си спретнат сценка и да си дивеят!!!

С поздрав за всички, които не са били на концерта!
Бо.



Гласувай:
1



1. ledzeppelin - хахахаха
28.07.2008 11:15
то България е черна и в кожа,ти за центъра на София си седнал да рИвеш.това е - да усетиш еуфорията на тълпите.ама не всеки го може.шашнахме ли ви задниците дето ходят яко по клубчета и пият сода с лимон и лед?! :) HEY HO LET"S GO!
цитирай
2. dexter - 1:
28.07.2008 13:34
Не съм очарован. Създадохте хаос. Не се кефя на маса хора с дълги коси, кофти тениски и кожени панталони/дънки, които пият бира!
цитирай
3. udarensamolet - хъхъ, сигурно квестора от изпита по ...
28.07.2008 13:52
хъхъ, сигурно квестора от изпита по английски е бил там.. смисъл - на концерта.. дано е бил смазан от тълпата :))
цитирай
4. dexter - Самолетче,
28.07.2008 13:57
не с лошо де :) Остави ги да живеят :)
цитирай
5. udarensamolet - ти не си го видял, за това така казваш ...
28.07.2008 21:48
ти не си го видял, за това така казваш :))
иначе аз съм добро дИте :))
цитирай
6. totenlicht - dexter, много дискриминаторски ...
31.07.2008 12:56
dexter, много дискриминаторски пост.
не те харесвам днес.
няма да коментирам повече.
цитирай
7. dexter - :)
31.07.2008 22:06
еее Т., бях много ядосан, а и това не съм го написал днес :)
цитирай
8. totenlicht - няма значение кога е било, Д. факта ...
01.08.2008 14:09
няма значение кога е било, Д.
факта си е факт.
цитирай
9. анонимен - Mhm... Dex se izloji :))
09.08.2008 13:00
Podkrepqm T. :)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!