Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2008 09:42 - Сензационно: Как с Коко изпълнявахме мокри поръчки
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4274 Коментари: 7 Гласове:
1



Здравейте приятели,

Не обичам да се връщам във времето, но пък човек е хубаво да си направи равносметка за нещата. Реших да ви разкажа как навремето с Кольо Колев - Коко изпълнявахме мокри поръчки.
След като падна режима и започнаха да приватизират хотелите на Балкантурист, аз реших да изляза от този бизнес. 93-та година официално приключих с готварството. След това последваха няколко гладни години във Варна. Бяха тежки времена и се хващах на всякакви работи да изкарам по някои лев за хляб и салам.
Есента на 97-ма се реших да дойда насам към София и да променя малко живота си. Тъкмо бях станал на 29 години.
Веднага си намерих квартирка в Банишора и започнах да търся работа. Тогава бяха мътни времена. Един приятел, който беше в сенчестия бизнес ми обеща да ме свърже с човек, който може да ме вкара в една бригада за мокри поръчки.
След два дни се срещнах с посредник, който трябваше да ме провери дали съм надежден.
След около седмица вече бях почнал работа.
Зачислиха ме към младеж на име Кольо Колев - Коко. Той ми беше наборче и преди 2-3 години беше дошъл от Плевен. Там се оказа, че  дълги години е тренирал борба. Имаше типична структура на борец и всяваше респект.
Из София щъкахме с един стар очукан бус. Това беше да не бием много на очи. Пазара тъкмо се разпределяше и конкуренцията дебнеше.
Коко караше буса, а аз първите дни само вършех мръсната работа. Сработихме се много добре. Мога да твърдя, че с Коко станахме най-добрия отряд за мокри поръчки в София, че и в страната до колкото ми е известно. Имахме стотици клиенти. По едно време доставяхме минералната вода на над сто и четирдесет офиса на големи компании и в над петдесет малки и големи магазина, които бяха пръснати в целия град.
Напрежението беше голямо. След седем месеца излязох от бизнеса. Покрих се за два месеца и планирах как да се завърна победоносно.


Тагове:   как,   мокри,


Гласувай:
1



1. pakostinka - Хммм,
24.07.2008 11:05
бая дъртичък си бил :)))
цитирай
2. kosara2008 - :)))))))))))))-
24.07.2008 13:52
за предпочитане са "мокрите" :))))- добре, добре е...НЕ!!! чета ...не на ужким се ококолих, зазяпах и си викам...бах, тоа има ли си от сивото количество....:))))- супер постинг, поздрав! и пак го дай победоностно в следващото стъпало!
цитирай
3. drblondy - Бо,
24.07.2008 14:59
браво, че си успял да излезеш сух от мокрия бизнес! :Р
цитирай
4. анонимен - мокри....
17.01.2009 10:36
глупости
цитирай
5. анонимен - hui mazne mokyr takav selqnin v gyza da si barkash maimun mrysen
29.03.2010 00:27
tapak si ti bate
цитирай
6. анонимен - :)
15.08.2010 23:39
ей човек ти жив ли си ако си жив и четеш това свържи се с мен моля те имейл pcmaniaxaxa@abv.bg
цитирай
7. анонимен - и с мен се свържи
03.10.2011 20:41
keizer_soze@abv.bg
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!