Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2008 11:25 - Чичо Джим и строителите
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1605 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте,

Ще си кажа всичко тук, че да не разправям за снощи на сто и двама човека.
Първо да кажа, че въобще не съм чул взривовете сутринта и татко ме събуди по телефона в 8 без 15. Нищо не съм чул, защото си легнах в четири и бях под дълбока упойка.
Вчера беше дълъг и напрегнат ден, но в крайна сметка в края на работния ден нещата се понаредиха.
Много хора ми честитиха победата. Дори шефката ме похвали като си тръгнахме от работа. Както и да е.
Трябваше да се почерпя по случая и да разпусна някъде. За целта предварително се бях оговорил с Гого.
Излязох вечерта към 9 и се запътихме към студентски град.
Стартирахме със Строежа. Това място ми е леко неприятно, но не знам защо винаги там ходим. Снощи пихме там по 4-5 бири.
Към нашата компания се включиха и едно момче и момиче. Момчето беше познат на Гого. Запознахме се с девойката. Тя се оказа, че е някакъв шампион по кик бокс. Интересна личност, която мачка наред по световни, европейски и прочие първенства. Тя пи една бира и си замина. Интересното беше, че Гого като ме представи й каза, че съм републикански шампион по колоездене, без да знаем нейните постижения в спорта. С нея си говорихме доста за моите и нейните постижения. Дори и споменах колко съм зарибен по кик бокса и как искам да се запиша на такъв спорт тук в София. Също така и споменах, че две години съм тренирал друго бойно изкуство - Шотокан Карате До, но при него ми е липсвала динамиката на кик бокса.
По едно време дойде и съквартиранта ми Мирко. Той е голям фен за заведението и яките хора там. Също така се кефи и на музиката.
Към 12 го оставихме да се радва на пейзажа и с Гого отидохме да ядем картофи и да говорим за бизнес. С него обсъждаме отварянето на малък бар в София.
След картофите отидохме да си допием в друг известен столичен клуб. Няма да споменавам името за да не стане реклама, а и от заглавието може и да става ясно.
Там сървиса беше много гаден. За да влезе човек трябва да разбута 10 човека от охраната и един лице контрол. Вътре не си намерихме маса в началото. Никой не ни упъти до свободни места. В крайна сметка се лепнахме до една компания, поръчахме си от бара и си сложихме пиенето при младежите. Стоях си аз до масата. По едно време дойде охраната и ми вика: "Мръдни да гледам тука.". Гардеробът се паркира на мойто място и една песен време наблюдаваше. Това се повтаряше на всеки две песни.
По едно време дойде и сервитьорка, която се скара на Гого, че не е трябвало да си поръчва от бара. Гого се разсърди и за малко да си тръгнем.
По-късно аз се сприятелих с лошата сервитьорка като си поръчах втората поръчка от нея. Освен това и оставих тлъст бакшиш, за което тя ми се усмихна.
Мацките по баровете и въобще в заведението бяха на ниво. Няколко класи над тези от Строежа.
Тъпото е, че ако не си с компания, която пие бутилка не те броят за нищо. Мислех да напиша гневен постинг за това заведение, ама се отказах.
Все пак е хубаво там.

Туй то!
Бо.


Тагове:   чичо,


Гласувай:
1



1. udarensamolet - И ти ли, Декс. . и ти ли си тренирал ...
03.07.2008 18:17
И ти ли, Декс.. и ти ли си тренирал карате, и ти ли си полива успехите снощи? :)))
цитирай
2. dexter - :)
04.07.2008 09:18
и аз и аз :P
цитирай
3. totenlicht - скъпи Декс, кое все пак е заведен...
09.07.2008 12:04
скъпи Декс, кое все пак е заведението?
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!