Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2008 21:12 - История с колата
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3997 Коментари: 8 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Здравейте приятели,

По-рано днес ви разказах за това, че аз и мои приятели си имаме импровизиран клуб за състезания с коли, тунинг и въобще всякакви екстремни неща свързани с автомобилите. 
Сега ще ви разкажа една забавна случка, която ми се случи.
Аз бях в 12 клас. Случи се така, че бях за първи ден в новото си училище. От старото ме изключиха, защото съм голям пакостник и не мога да си стоя мирно на четирибуквието, а и тези опасности с колите, които постоянно ми се случват...
Първия учебен ден в новото училище не се случи нищо кой знае колко интересно. На излизане видях, че до моята кола (показах ви я в предния пост), има паркирана много скъпа и баровска кола от типа Опел Калибра за поне четири-пет хилядарки и то в евро валута. Колата беше в червено. Може би точно затова в нея имаше една мацка, която седеше на мястото до шофьорското. Мацката си изрязваше ноктите на краката и хвърляше палави погледи на преминаващите ученици. 
Мацката беше страхотна - руса и с раничка на кръста (явно се беше контузила някъде). Още помня как с отмерено движение тя отгризна една кожичка от крака си, която явно нокторизачката не можа да отреже, поради започналите процеси на вкаменяване на материята. 
Девойката видя явно, че я гледам похотливо и реши да ме заговори. Направи отрицателен коментар за колата ми и това доста ме засегна. Аз и отвърнах също със словестна обида. Имах намерения да се кача в колата и да отлепя от паркинга с мръсна газ, но от някъде се появи приятеля й и започна да се заяжда с мен. 
Приятелят и беше някаква училищна знаменитост. Преди това бях разбрал за него, че е първенеца на училищния отбор по народна топка. 
След като той ми направи забележка, аз му казах да си гледа работата. После влязох в колата и тръгнах. Явно това много го е разгневило, тъй като той докопа един камък от земята и го запрати по колата ми. Счупи ми задния прозорец. Ей, страшно се ядосах. Спрях и слязох. Бях взел един гаечен ключ номер 28 и така ми беше паднало пердето, че щях да го размажа с ключа.
В този момент обаче се намеси приятелката му и ни вкара оферта да решим всичко в едно честно състезание с колите. И двамата се съгласихме. Само трябваше да уточним какъв да е залога. Той не се нави да са колите, защото неговата била адски скъпа и няма как. В крайна сметка се уточнихме, че залога ще е неговата приятелка. Победителят получаваше една дива нощ с нея (после разбрах, че тя пък била училищната уличница, ама кой да знае).
Речено сторено. Потеглихме към мястото за състезанието. Беше път, който се простираше до един новостроящ се квартал извън града. Нямаше охрана и ние влязохме и се наредихме за старт.
С нас бяха дошли още съученици. Някои от тях бях с коли, други с мотоциклети. Имаше и с велосипеди. 
Една девойка си свали сутиена и ни каза, че ще го хвърли нагоре и като падне това ще е сигнал да потеглим с автомобилите. 
Състезанието продължи около три-четири минутки. Беше яростна надпревара. 
В крайна сметка нямаше победител, защото се сблъскахме и потрошихме автомобилите си. 
Дойде полиция, която ни арестува и ни отведе. 
Тази история промени живота ми! Как? Ще разберем по-късно....

Бо.






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drblondy - Извадил си късмет!
21.06.2008 21:25
Представяш ли си какви неща е можело да ти причини училищната уличница... :)
цитирай
2. mitternacht - хехехе
21.06.2008 21:49
япончетата там са адски култови :) къде друг път ще видиш японче-гангстерче :) Или японка-ку*вичка :)
цитирай
3. radkahair - Само преди месец 7 младежи от Асе...
21.06.2008 22:10
Само преди месец 7 младежи от Асеновград загинаха заради състезание с коли...Добре, двама шофьори са решили да се правят на мъже, ама защо трябваше да изтрепят освен себе си и още 5 невинни(и най-вероятно въвлечени в ралито без никой да ги пита) Според мен само комплексарите се доказват по този начин. А наградата? Егати наградата...колко ли антибиотици щеше да изпиеш...отървал си се жив и ЗДРАВ!
цитирай
4. drblondy - radkahair,
21.06.2008 23:26
имаш невероятно чувство за хумор.
цитирай
5. анонимен - Глупак
22.06.2008 09:33
Хм...Колко пъти си гледал "Бързи и яростни",а? 100? 200? Филма сме го гледали,к'во ми го разказваш? Апропо,тунинга на черната лада е дело на руснаци,ладата е в Русия. Има снимки в нета. Фантазираш си,моето момче!
цитирай
6. dexter - номер 5
22.06.2008 10:46
не думай?!?!? Трябва да станеш следовател!

Хубав и умен уикенд ти желая!
цитирай
7. анонимен - Декстерчо, ти нормален ли си, ве?
22.06.2008 14:07
Декстерчо,ти нормален ли си,ве?
цитирай
8. dexter - Съвсем...
23.06.2008 09:04
..не! Кой е?
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!