Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2008 15:54 - Бързачките ни
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14929 Коментари: 1 Гласове:
1



Здравейте приятели,

Вероятно не съм ви разказвал за моята любов към автомобилите. Време е да напиша нещо по въпроса.
Аз и няколко мои приятели имаме нещо като клуб. Градът ни е малък и всички ни знаят, защото караме бързо и сме своенравни. Всеки от нас е тунинговал собствен си автомобил и често си правим ралита, които понякога излизат извън контрол и ни се случват неприятни инциденти. 
За съжаление града ни е беден и не можем да си позволим кой знае какви автомобили.
Бандата ни оглавява Пешо. Той има син автомобил от марката ВАЗ 2101. Колата е комби. Той я ползва и за работа, защото техните са бизнесмени и имат сергия на много добро място на зеленчуковия пазар. Изкарват си доста пари от продажба на лук, праз и чесън. 
Всеки от нашия клуб си има прякор. Поради естеството на работата си, Пешо си е спечелил прякора АлПо. Това е съкращение от Аллиум Поррум, което е латинското наименования на праза.
Снимка на колата на АлПо:
image


Следващият член на нашия клуб се казва Горан. Той управлява един от най-бързите автомобили в града, че даже и в областта. Кара керемидено червен Москвич. Класика от 1979 година.  С четири врати и багажник. Когато не е на пътя и вятъра не развява буйните му коси, Горан работи в един завод. Той е и поет и често възпява песента на машините, с които работи. В завода той е стругар. даже сега се преквалифицира като операто на CNC фреза. На Горан му викаме Горчо Мекия, защото често ни рецитира от неговите стихотворения и е толкова чуствен, че заплаква.
Ето една снимка на неговия автомобил. Тук е в бокса за смяна на гуми след едно рали, а в дъното на кадъра съм хванал и майката на Горчо Мекия:
image

Ставри или още познат като Бързата Ракета е третия член на нашия екип. Прякорът му няма нищо общо с автомобилите. Ставри е много добро момче. Работи в местното читалище. Води курс по аеробика и каланетика. 
Ракетата кара също автомобил Москвич от 1973 година. Неговото возило е с оптичен тунинг. Инвестирал е доста пари в антикрила и спойлери. Зялата каросерия е обходена с обезопасително-охладителна система, която е изградена от половин цолови водопроводни тръби. По тръбите тече и студена вода, която охлажда двигателя и отделението за пътници в колата.
Ауспухът на колата е също уникален и когато колата бъде форсирана, се задействат всички аларми на останалите автомобили в района. Звукът на автомобила се сравнява с излитащ самолет от типа Боинг 747 и то със свалени шумозаглушители.
Това е Москвича на Ракетата:
image

Аз съм от най-скоро в екипа. Карам ВАЗ2101. Когато купих колата, продадох 12 декара от нивите на тате, само и само да направя тунинга. Тунинга е правен от известна столична фирма за тунинг на автомобили. Моята кола е една от най-хващащите окото автомобили в целия град. Мацките ми се лепят яко и въобще не съжалявам за нито един квадратен метър от продадените декари. 
Ето я и моята черна стрела:
image
Радвам се, че успях да ви представя моите приятели от клуба и нашите автомобили. В следващия постинг ще ви разкажа една интересна случка, която ми се случи веднъж с колата.

До скоро,
Бо.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. drblondy - Ми как няма да ти се лепят мацките
21.06.2008 20:01
с такава кола дето караш ?
И на мен тате като ми каза, че скоро няма да имам подобно бижу, взех да се ориентирам в ситуацията. :)))
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!