Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2008 10:37 - Баби, сламки, черни
Автор: dexter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2520 Коментари: 7 Гласове:
1

Последна промяна: 12.06.2008 10:39


Milo dnevniche,

Dnes denqt mi zapochna s moeto sabujdane. Мразя, когато дните ми започват така, но какво да се прави.
След като станах веднага влязох в интернет и поогледах какво се случва в световната мрежа и отвъд нея. За целта разгледах два блога, в единия от които пуснах грууви коментар. В момента чакам отговор на коментара.
След всичко това реших, че е крайно време да се взема в ръце и за целта влязох да взема душ и да си измия всичките зъби.
После на бързо облякох едни дрехи, които малко преди това бях изгладил. Сложих парфюм и се хвърлих на гребена на вълната.
В случая вълната дойде почти веднага. Явно съм започнал да нацелвам разписанието на моя трамвай вече.
В трамвая беше готино. Ама винаги е готино като има мацки покрай мен. Имам си една руса фаворитка, която се качва от моята спирка. Имам и една чернокоса, но днес я нямаше. За сметка на това от две спирки по-надолу се качи друго приказно създание с черна коса и оскъдно облекло (за радост на моите очи и за свеж приток на кръв в... мозъка).
След още една спирка се качи една негърка с плитки или циганка пак с такива. Тя се залепи близо до мен. Не ми беше приятно.
Точно преди да сляза се качи един клошар с куп железа, които се опита да сложи върху краката ми  и тези на още десет човека. Тук той беше смъмрен... аз слязох.
Отбих се в ресторанта Макдоналдс на Витошка. Взех си закуска на промоция. Трябваше да изчакам десет минути за сандвичите. През това време дойде една баба, която си поръча кафе за лев и девет стотинки. Сервираха и кафето със капачка и тя не знаеше как да си го отвори. Успя да пробие леко капачката, но кафето не вървеше през дупчицата. Явно беше кафе-каймаклия. Тя обаче излезе хитра и дойде да си вземе сламка. Сега със сламката си го дърпаше. Въпреки, че пак и беше слаба компресията.
И така...



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pakostinka - Хм,
12.06.2008 11:02
колко рано и колко много неща са ти се случили... Брях...искам и аз :))
цитирай
2. dexter - да...
12.06.2008 12:08
ставаш рано? Дай си номера на телефона и ще ти звъня всеки ден в 5.00h!
цитирай
3. pakostinka - :)))
12.06.2008 13:16
При всичките ми симпатии към вашата ярка личност ще се въздържа, поради щото ми е доста рано в 5 часа, но ако успеете да ме вдигнете в 8 от леглото до 8.30 може ид а си помисля ;)
цитирай
4. dexter - само уточнение
12.06.2008 13:37
за 8 часа пак ли по телефона или вече вдигането да стане лично и взаимно. Питам за да не стане объркване, а и до колкото прочетох последния ви(ти) пост, няма как да е лично всеки път. Шансът да е лично е едно към четиринадесет, ако всяка алтернатива се повтаря по веднъж до изчерпване на всички, т.е. на две седмици се получава, че ще те(ви) вдигам на време за работа само в неделя (това е и съгласно законите на Мърфи).
цитирай
5. pakostinka - :)))
12.06.2008 13:57
Хмммммммммм, говорим си за вдигане по телефона, а вие г-н Декстър се размечтахте, че даже пагубна зависимост открихте във вдигането...е може ли така? На нищо не прилича. Какъв е този негативизъм? ;)
цитирай
6. dexter - ама как
12.06.2008 14:11
негативизъм? Вдигането си е позитивизъм!
За мечтите... може и да се съглася!
цитирай
7. pakostinka - Е,
13.06.2008 16:38
то остава и да не се съгласите ;)
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!